2 Ekim 2011 Pazar

Bizim Evin Halleri

 Evini paylaşan blogger'ların evlerine bakmayı çok seviyorum, özellikle evli olanlar paylaşıyor genelde. Ben de bakıp bakıp 'kendi evim olunca..' diye cümleler kuruyorum. Evimin olmaması yaşam alanımı paylaşmama engel değil diye düşündüm, ben de kendi köşemi paylaşayım dedim :) Malum öğrenci evinde yaşıyorum, ve odamızı bir arkadaşımla paylaşıyoruz. İstanbul'da kira fiyatlarından bahsetmeme gerek yok heralde :) Bu kadar acındırdıktan sonra köşeme gelelim :)


Kapımızdaki isimleri ben 2 sene önce yapmıştım. O zamanlar blogum yoktu :)


 Gelelim grafon kağıttan neler yaptığıma. LOVE yazısı canım desenli grafon kağıtlarımın ürünüdür. Evde kenar köşede mukavvalar buldum, kestim grafonla kapladım ortaya bu çıktı :)
 Bir de yanında gördüğünüz eskiden masamın önünde panom olan, sıkıldığım için artık takılık yaptığım şeyin kenarlarını grafonla kapladım. Dün yarın yayınlayacağım deyince meraklananlar olmuştu, ama pek yaratıcı şeyler değil. Bu muydu demiş olabilirsiniz, anlarım :)


Puantiye sevdası :)




Naçizane kitaplığım. İleriye dair dev kitaplık hayallerim yok değil :)
Raflardaki açılmayan kumbarayı(en üst rafta), kitap ayraçlarımı koyduğum kutuyu(2.rafta), ve alttaki yeşil kutuyu da grafon kağıtlarıyla kaplamıştım. Ama ıslak bir şeyle silinemediği için kötü oluyor.


Şöyle bir yerde çalışmaya çalışıyorum. Hiç bir zaman 'çalışıyorum' diyemedim, büyük iddialarda bulunmam :)



Böyle bir yerde yaşam mücadelesi veriyorum, diyormuşum. Öğrenciye güzel hayat tabi değil mi, öyle diyorsunuz. Doğrudur belki de, bu sene bitince anlayacağım ben de inşAllah.

Sevgiyle kalasınız.
Mutlu pazarlar.
Dualarınız eksik etmeyin! :)

28 yorum:

Nedret dedi ki...

Gayet güzel düzenlemişsin köşeni. Evin olsa neler yapacaksın kim bilir?
Sevgiler.

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim Nedret abla :)
O zaman da paylaşırım inşAllah.

Sevgiler.

hayalci dedi ki...

Odan ne tatlıymış öyle :)
Ben ne öğrenci evleri gördüm,seninki onların yanında saray valla :)
Keyifle yaşa inşallah,hatta öğrenci evi olamayıp bakıp bakıp özenenler içinde yaşa :D

Delibu! dedi ki...

Hayalci;
Teşekkür ederiimm :) Sen de tatlısın.
Ben de şükrediyorum ya, her şeyim var çok şükür :)

Tamam yaşarım onlar için de :P

Sevgiler.

Javid Suleymanli dedi ki...

Wooooooooooooooooooooooooooooow!!! Ne kadar guzel odan var yaaa. Chok duzenliii.
Chok heveslendim yaaa. Gidip supurgeyi alip temizliicem odami :D

Delibu! dedi ki...

Javid Suleymanlı;
Teşekkür ederim.
Senin odan da süpürünce daha güzel olur inşAllah :)

Dürr-i Yekta dedi ki...

öğrenci evi değince insanın aklına direk dağınıklık geliyor ama senin maşallahın var temizlik imandan geliyor nede olsa :)

Delibu! dedi ki...

Evet haklısın ama düzen sevmeyen arkadaşlara haksızlık olmasın :)
Benimki bazen takıntı haline de gelebiliyor, Başak burcu olmamın ispatı diyorum ben, bu yüzden burçlara kısmen inanmaya başladım :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

valla bravo.düzen temizlik hepsi yerinde.bizde öğrenci olduk.hiç böle değildi odalarımız valla.plastik sebzelikten kitaplık :) plastik fermuarlı dolaplardan dolap demir yataklar :) saray valla seninki..abajuur dekoratif kutular nerdeeee..

Krnc dedi ki...

Odan çok ciciymiş,çok beğendim:)
Öğrenci evi gibi değil,çok düzenli :)
Güle güle kullan canım,inşallah kendi evin daha da güzel olur:)

Delibu! dedi ki...

Güzel şeyler dükkanı;
Teşekkür ederim. :)
Evet ya hep böyle söylüyorlar, utanıyorum öğrenci evinde oturuyoruz demeye, çok şükür çileli değil o açıdan :)

Krnc;
Teşekkür ederiiim :)
Amin amin.

Sevgiler.

düş damlası dedi ki...

öğrenci evi ama çok şirin gözüküyor yaptıkların da çook güzel kitaplık benim de hayalim:) kitaplrda da timaş dikkatimi çekmedi değil ben de timaş forever:)bir de aşk'ın kimyası nasıl okumak istiyorum ama tavsiye eder misin...bloguma beklerim(yeni izleyicin)busraistanbulove.blogspot.com

Cindy dedi ki...

çok düzenli bir odan var özendim benim odamda her şey her yerde adeta :D

Delibu! dedi ki...

Düş damlası;
Teşekkür ediyorum, daha tatlıları senin olsun inşAllah :)
Aşk'ın Kimyası sırada bekleyen kitaplarımdan, okıduğumda bloga yazarım inşAllah.

Cindy;
Herkesin rahat ettiği ortam farklı oluyor ki :) nasıl rahatsan öyle olsun boşver.

Sevgiler.

funda dedi ki...

odandaki renkler uyum içinde çook tatlı bir odan varmış :)) özellikle kitap köşen geceleri büyüleyici görünüyor:)

Delibu! dedi ki...

Renkler için çok çabalamadım aslında, elim gitti heralde :)
Dizaynı değiştirdim, bu yeni hali ben de sevdim.

Sevgiler.

funda dedi ki...

eğlenceli ve huzur dolu görünen odanda güzel günler geçirmeni diliyorum ;)

đerkenαя dedi ki...

Esselamu aleykum,
Merhaba canım, odan da eşyaların da çok güzel ve düzenli, sevdim :) Lakin biraz kokoş geldi bazı bölümler ve senin bu tarz şeyleri sevebileceğini düşünmezdim :)

İlerde evini de merakla bekliyorum :P Benim öğrenci evimde bir çatı katıydı. Öyle özlüyorum ki orayı, yağmur yağdığında geceleri o sesle uyuyamamayı :))
Kıymetini bil bu günlerin, özleyeceksin :)

Sevgi ve muhabbetle..

Delibu! dedi ki...

Funda;
Amin :)

Derkenar;
Yaa kokoş deme bana :) Abartıyı sevmem ama takı olan kısımlardan bahsediyorsan, takı almayı seviyorum :) Nasıl bir izlenim vermişim ki acaba?

Özleyeceğimden eminim zaten, öyle de diyorlar hep, sona da yaklaşıyoruz. Hüzünlü zamanlar yani.

Sevgiyle.

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

Bu öğrenci evi mi? Süperr o zaman :) Ve kelebekli abajuru gördüm ;) Ne sevimlii *-*

Delibu! dedi ki...

Demet;
Çok şükür :)
A evet görmüş oldun, seninki kadar sevimli olamaz :)

Sevgiler.

Onur OZALP dedi ki...

Çok düzenli birisine benziyorsun. Ben kendime düzenli derdim bir de.. Açıkçası imrendim, benim ev neden bu kadar düzenli değil diye.
Bu arada başucundaki mumları yorgun zamanlarda yakma, altındaki beyaz örtü tutuşabilir :)

Delibu! dedi ki...

Evet düzen seviyorum, hatta düzensizlikte yaşayamıyorum.
Hep özenmişimdir mum başında oturmaya ama hiç yaptığım bir şey değildir, sadece aksesuarlar.

Hoşça kalın.

-balböceği- dedi ki...

evet işte bu oda hep böyle tatlıdır sahibesi gibi :)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim balböceği utandırıyorsun beni ama. :)

Sevgiler.

birtutamkekik dedi ki...

pırıl pırıll derli toplu,ebn büyük hazinemiz olan kipaplarla donatılmış oda:)
ne mutlu sana canım...
gönlünden geçenlerin daha güzelleri seninle olsun hepp:)
takipteyim...
bende seni beklerim sayfama..
gönül dolusu sevgilerimle...

Zeynep dedi ki...

Ay ay ayyy sen ne kadar derli-toplu düzenli bir öğrencisin böyle, maşallah sana :))
Yerde bir tane bile kalem açma çöpü yada bir kağıt parçası yok :))
Ayrıca marifetini her yerde konuşturuyorsun ne güzel şeyler yapmışsın yaaa :)
Cıvıl-cıvıl olmuş o yaptıkların renk katmış :)
Masa-başı lambanda çok fiyakalı :)
Takıları asma formülünde şahane :)
Arabaları da dizili köşede :))
Ben bayıldım bu öğrenci odasına :)
Aferin sana temiz düzenli öğrenci, tam not benden sana :))

Delibu! dedi ki...

Birtutamkekik;
Amin amin. Güzel duaların için teşekkür ediyorum :)
Her zaman bekleriz.
Ben biliyorum ki senin sayfanııı :)

Zeynep;
Ay ay çok utanıyorum ama sanki iltifat almak için yayınlanmış gibi oldu fotoğraflar yaaa.

Normalde de olmaz çöp ama,olsa da e yani fotoğraf çekerken de orada bırakmam heralde :P o kadar övem beniii.
Daha cıvılların senin olsun inşAllah Zeynep'cim.(cıvıl da neyse)

Lambamı ben de seviyorum. İkea ürünüdür,3 sene önce almıştım ama hala var heralde, ucuzdu da hem :)

Tam notumu da aldımi rahatladım :)

Sevgilerimle..