12 Aralık 2012 Çarşamba

Güzel İnsanlara Güzellikler

..güzellikler deyince yaptığımı övmüş mü oluyorum? O minik şişeler her halukarda güzel ama.

 Bu şişelerle ilk tanışmamı anlatmıştım, meyve püresi şişeleri olduğunu da söylemiştim. -şişelerin son halini görenler artık şişeleri biriktirip bana veriyor, ben de mutlanıyorum.-

 Belki de güzel insanlara gidecekleri için tatlanıyorlar öyle, niyet önemli değil mi? En güzeli de sahiplerine ulaşınca, hemen minikle bir bağ kurduğunu görmek ^^ Minik şeyler hep sevimli değil mi zaten. Ben küçükken de oyuncaklarda annemin kullandığı eşyalarının çok benzer şekilde küçültülmüş olanlarını severdim. -şimdi de severim gerçi-

 Bazen düşüncelerimi belirli bir çerçevede toparlayamıyorum, cümlelerim çok dağınık oluyor; tıpkı şuan hissettiğim gibi. Ve böyle zamanlarda takıntılı mıyım, neyim diyorum; her zaman belirli bir planda ilerleyemez yazılar diğmii?


Minik şişeleri bulun, değerlendirin. -bu bir emir değildir.-



Renkleriniz eksik olmasın.
Muhabbetle kalın.

Dipnot: Dipnotum yok. Bu bir paradoks mudur? ^^

25 yorum:

Gülhan Miray dedi ki...

çok ciciler.:)

Delibu! dedi ki...

Gülhan;
Çok teşekkür ederim o zaman :)

Hayat Bir Dejavu dedi ki...

şu yaptıkların, huzur veriyor bakması bile. maalesef el becerim olmadığı için bu tip kavanozlar bulunca kullanmak dışında başka bir şey yapamıyorum ^^
hep böyle cici kal :*

Delibu! dedi ki...

Dejavu;
Ne güzeel o zaman, hep huzurla kalasın Dejavucum ^^
Olsun kullan yeter ki, öyle de değerlenir.

Sevgiyle.

Huzur Moda dedi ki...

bende bu kavanozlardan kızımın doğum gununda dağıtmak için hediye yapmıştım.ama senınkılerde ayrı bi güzel olmuş..küçük olan herşey sevimlidir.

çok cici olmuşlar bayıldım

Delibu! dedi ki...

Huzur Moda;
Güzel değerlendirmişsin, eminim seninkiler de çok tatlı olmuştur.
Pek çok teşekkür ediyorum.

İçtenlikle.

Zeynebi dedi ki...

Bunlar çok güzel olmuş,maşallah gerçekten bloğun huzur ve şükür sebebi :)
Ben el işiyle uğraşınca annem "otur ders çalş" der.Elimde kitap olunca "gözlerini bozucaksın ara ver çok çalışıyosun" der.(Bunu daha fazla söyler gerçi ama elimde boya,kumaş vb görmesin yeter ki:)
Kısacası körelttiler beni,yoksa bende çok hevesliydm:)

Delibu! dedi ki...

Zeynebi;
Çok şükür o zaman!

Zeynepcim bu sadece sizin aileye özgü değil, genel bir düşünce tarzı oluyor, hayattaki en önemli şey ders çalışmak, başarılı olmak, ve kariyer sahibi olmaya giden yolda ilerlemek gibi. Bazen abartılı, bazen farketmeden düşünülüyor bu. Sen kaçamaklar yap yine :)

Sevgiler.

Nurşah dedi ki...

Yaaa ama gerçekten çok ciciler, kesinlikle güzeller sen övmüş olmuyorsun yani her şey ortada ;) Yapan ellerin dert görmesin... sevgiler.

Delibu! dedi ki...

Nurşah;
Amaa ben de mahcup oluyorum böyle güzel sözlerle.
Cezakallahuhayran!

Sevgiler.

mrhbhyt dedi ki...

merhaba edacım yine harika güzellikler yapmışsın zeynebi ninde dediği gibi sende bloğunda huzur sebebi gerçekten huzur sebebi ayrıca yeteneklerini göstermen ve paylaşman bunlar çok güzel şeyler darısı bizim başımıza

Delibu! dedi ki...

Merhabahayat;
Huzur sebeplerimiz eksik olmasın inşAllah Cansev! ^^
Amiin, siz de paylaşıın bizim de gözümüz şenlensin.

Seviyle.

BİR GÜZELLİK YAP-BURCU dedi ki...

Çok güzeller canım ya,bebiş olursa kavanozlarını atmam artık,ben de süslerim böyle cici cici :) Ellerine sağlık,öpüldün

Delibu! dedi ki...

Burcu;
Eveet, sakın atma! :)
Çok çok teşekkür etmeli.

Sevgiler.

Zeynep dedi ki...

Bak böyle minik şeyler gördüğüm zaman da aklıma sen geliyorsun :) Bir çok şey seni çağrıştırıyor bana. Hatta bu kavanozların rengarenk olanlarını görmüştüm, "Delibu bu bunları görse renklerine renk katardı" dedim :)

Senin de enerjin ve rengin hiç bitmesin, ayrıca çok güzel olmuş bu minikler :)

Delibu! dedi ki...

Zeynep;
Yaa ben böyle olunca çok mahcup oluyoruum, pek bir mutlanıyorum, sırıtıyorum bi' şeyler.

Hepimiz rengarenklenelim, huzurumuz da eksik olmasın inşAllah ^^

Muhabbetle, her daim.

Büşra dedi ki...

Çok tatlılar :) eline sağlık. Böyle güzel işler yaparak bizimde gözümüz gönlümüz açılıyor ^^

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

mini mini çok sevimliler.ponponları ben de çok seviyorum.ben de küçük kırlentlere yastıklara dikeceğim.benim ruhumda da var bi derya baykallık :) ama benim gözüm kitaplara takıldı.ortak kitaplarımız var.aşkın ev halini sevdin mi ? ben bir iki kenarından köşesinden okudum burun kıvırıp kapattım :)şimdi hiç iştahımı açmıyor :)

Delibu! dedi ki...

Büşra;
Çok teşekkür ediyoruum, gönlümüzü ferahlatanlar her daim olsun inşAllah! :)

Güzel Şeyler Dükkanı;
Ponponlar hep olsunlar^^
Aşkın Ev Hali bana hediye gelen bir kitaptı, güzel anektodlar vardı. Genel olarak düşününce doyumluk bir kitap değil.

İçtenlikle.

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

canım nasılsın. öğretmenliğe başladım başlıyalı yorum bırakamıyorum. ama yazılarını okumak günümü güzelleştiriyor.
özledim edacım seni. daha sık yazı yaz. emin ol çok iyi geliyor:)))
bu arada kavanozlarına bayıldım. öğrencilerimede kendimede yapıcağım:))
sevilıyorsun ve hep dualarımdasın canım.
hayırlı günler.
kocaman sevgiler:))

Delibu! dedi ki...

Kübra'nın Günlüğü;
Ah ne güzel, günlerin hep güzel, huzurlu geçsin inşAllah!
Ne demek örtmen hanımcığım, yorum bırakamasan da okuduğunu bilmek, ortak bir şeyler hissetmek güzel zaten ^^
Her zaman bekleriz efendim.

Sevgiyle, her daim.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Bugün aklımdan geçtin işteyken... Eve geldim, bloguna girdim :) Amanınn, o şişelerle karşılaştım ya, nasıl sevdim onları :) Çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım... Fazla uğrayamadım son zamanlarda sana, boşluğu telafi edeceğim bu arada *-* Öptüm çok...

Delibu! dedi ki...

Demetoloji;
Bi' kere aklından geçmek ne güzel şey!
Sonraa ben de yorumunu gördüğümde nasıl sevindim, ve gönüllerimiz bir olsun demek istiyorum, eksik olma^^
Ben de sana uğruyorum aslında ama pek sesimi çıkarmadım şu sıralar sanırım.
Her daim ortak noktalarda buluşabilmek dileğiyle.

Sevgiyle Demetciğim.

beyza aydin baser dedi ki...

Çok bıcır bıcır olmuşlar:)
Güzel fikir;)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ediyoruum ^^