22 Ocak 2011 Cumartesi

Kelebek'ime Kelebekli Doğum Günü (",)

  Alacağım keçeler, polarlar, yapacağım işlerin hayaliyle bir final dönemi geçirmenin ardından, hayallerime başlamış bulunmaktayım. Başlangıç olarak kardeşceğizimin ertelenmiş doğum gününe yaptığım kelebekli pastayla başladım güzelliklere =)
  Paylaşmadan edemem tabi, hemen sizlere fotoğrafını gösteriyorum:

Fotoğraf makinam şu sıra bende olmadığı için resimlerdeki bulanıklı için kusura bakmayın :)

      Bu arada kelebek şeklini nasıl yaptın derseniz, çok kolay =) Normal yuvarlak şekilde yaptığımız keki ikiye bölüp, yarım dairelerin yerlerini değiştiriyoruz, bu şekil ortaya çıkıyor. Süsleme konusunda daha çok fazla ilerlediğimi düşünmediğimden basit bir şekilde süsledim zaten. Kardeşimin pastayı gördükten sonraki cümlesi 'Bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim ablacım.' :)
  Bir de Bir Yaşıma Daha Girdim bloğundan esinlendiğim salata süslememi de paylaşmadan edemedim =) Uğur böceklerim kırmızı olsaydı daha iyi olurdu, fakat havuç kullanmak istedim.


Bu doğum gününü de böyle atlattık.
 Hoşça kalasınız :)


2 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

ayraçlar için gelmiştim salatayı gördüm:)
kardeşinin doğum günü kutlu olsun;)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim :)