19 Temmuz 2011 Salı

Twitter Mı Dediniz.

Twitter, farklı bir dünya sanki..
Geçen yaz ev arkadaşımın övmeleriyle ben de içine girmiş bulundum, çok çok aktif olmasam da seviyorum. O zaman şimdiki kadar yaygın değildi. Hesap açma amacım gündemi daha iyi takip etmek, ve insanların fikirlerini görmekti. Nitekim öyle oluyor da. Bir olay hakkında bir sürü insanın farklı farklı fikirlerini bilmenin bakış açımı genişlettiğini düşünüyorum, sanırım bu yüzden twittera olan sevgim :)  

Bahsettiğim arkadaşım benden daha çok sever ve aktiftir. Bunun esprisi üstüne ona bir yapacağım t-shirtün konusu belirlenmiş oldu, ve sonunda yaptım :)
Kurumsal çalışmaya mı başlasam ne :P 



Hoşça kalasınız..
PS: Şaban ayındayız, duanızı eksik etmeyesiniz.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Guzel olmus :)

Havva Gülay Gürbüz dedi ki...

Cok guzel olmus, cok begendim :)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim Havva :)

Ayserose dedi ki...

Bende bunun ayseroseface olanından istiyorum:)

Delibu! dedi ki...

Yapalım o zaman :)

AslıASLI dedi ki...

Kumaş boyamaya özel bir ilgi varda:) hiç denemedim. Neyle boyadınız ögrenebilirmiyim?

Çok begendigimide ifade edeyim, ellerinize saglık :)

Delibu! dedi ki...

Kumaş boyası farklı farklı markalar kullanıyorum, seçmiyorum yani. İnce uçlu fırça bir de.
Teşekkür ediyorum ben de :)