19 Kasım 2011 Cumartesi

Ben Bugün Kışı Unuttum.

  Tam da dün; 'Kışta fotoğraf çekmeyi sevmiyorum.' derken..
  Yani tam bir şükür sebebiydi bugün benim için. Fotoğraf çekebildikçe şükrettim, yüzüme güneş çarptıkça şükrettim.
  Oysa kışı sevmeyen biri değilim ben. Yazları da kışı özlediğim olmuştu. 'Şöyle battaniyenin altında kitap okumayı özlemişim.' diye düşünürken hasta olmuştum, battaniyenin altında terlemeden kitap okumuştum. Onun gibi bir şeydi bugün de.
  Rabb'in lütfu, kalbimden geçene karşılığıydı bu. Aslında öyle baş kaldırır bir şekilde de söylememiştim kışları fotoğraf çekemediğimi. Belki de bu yüzden miydi bu lütuf :) Pek bir mutlu oldum bu lütufla.

 Bugün mezun buluşmamız vardı Eminönü'nde, oradan çıkıp şu manzarayı görünce; ben daha ferah bir yerde deniz havası almalıyım deyip tramvaya koştum.



Sonra koşarken gözüme bir kaç şey daha ilişti :




  


Sonra kendimi Fındıklı sahilinde buldum. 


  'O kedili şey nedir?' diye soracak olan olursa, o benim pek sevgili çantamdır. Kendisi Ayşe Teyze'nin Çantaları markasına sahip ve Taksim'den alınmadır :)



Sonra da Taksim.
Taksimin bazı görüntüleri ruhuma hitap etmiyor olsa da, ben koştura koştura pasajların yolunu tutmayı çok seviyorum. Ayşe Teyze'nin Çantalarını da ziyaret etmeden dönemiyorum. Bugün de gittim yine, ve elim boş dönemedim :)


Bu güne bir güzel haber daha eklendi, baya önce belli olmuş olan ama benim yayınlanmadan söylemek istemediğim bir ropörtaj haberim var size! Sevgili Saliha'nın güzel davetiyle Yeni Asya gazetesinin Cumartesi ekine dahil olmuşum. Ancak şöyle bir durum var ki, ben bunu gezmekten ancak akşam öğrenebildiğim için gazetem yok ve daha göremedim. Görür görmez haberdar edeceğim.

Hoşça kalasınız..

20 yorum:

Unknown dedi ki...

iyiki unutmuşsun ne güzel kareler..keyifle okudum..

Delibu! dedi ki...

Gül/İnn;
Memnun oldum :)
Teşekkür ediyorum.

Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

İstanbul'u, o kalabalığı sevmiyordum, orada yaşayacağıma inanmıyordum ama son zamanlarda öyle çok istiyorum ki ... o kalabalığın içinde yalnız olmayı, o sokakları öyle doşalmayı . Depreşti yine görünce (: Ve çantan .. Ayy bayıldım ona ! :D

Delibu! dedi ki...

Zedka;
Ben uzun süreli yaşamayı hala istemiyorum. Ama İstanbul'da öğrencili çok güzeel :)

Çantama gelince daha güzelleri senin olsun inşAllah!

Sevgiyle.

đerkenαя dedi ki...

Herşey çok güzel ve gazeteyi merakla bekliyorum, bilsek alırdık :?

Delibu! dedi ki...

Derkenar'cım ben de ne zaman yayınlanacağından habersizdim, şu an benim dahi bir gazetem yok :) Ama Saliha'cık gönderecek inşAllah.

Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

blogun cok güzel..:)

Delibu! dedi ki...

Serife;
Bunu duymak bana o kadar iyi geliyor ki. Teşekkür ediyorum çok incesin :)

Muhabbetle.

Adsız dedi ki...

bayıldımmmm..bayıldım resimlere...İstanbulu özlemiştimm...yeniden içime bir sıcaklık geldi resimlere bakınca..

Delibu! dedi ki...

Hale;
Özlemini gidermişsindir belki biraz, ya da daha mı artmıştır ki :)
Teşekkür ediyorum bu arada.

Sevgiler.

Alicia dedi ki...

I can't read your blog because I don't understand turkish but I wanted to thank you for follow my blog.
Love your T-shirts!

Delibu! dedi ki...

Alicia;
I'm sorry, but I can write in English also from now on, if you want to read it.
Also, thanks a lot :)

best regards.

Mery'nin Günlüğü dedi ki...

Merhaba büyük bir zevkle izleyicin oldum..Muhteşem fotoğraflar bayıldım..Bloğumu açmadan öncede takibimdeydin..Paylaşımlarını merakla bekliyorum.Sevgilerr...

Delibu! dedi ki...

O halde hoşgeldin Mery!
İltifatların için teşekkür ediyorum :)

Sevgiler.

didem dedi ki...

kareler süper..

http://leblogdedidu.blogspot.com/

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ediyorum Didem :)

...hayal... dedi ki...

hehe bir tane daha Ayşe teyze çantaları hayranı :)

Delibu! dedi ki...

hayal;
Sen de mi onlardansın? :)

...hayal... dedi ki...

evet bende onlardanım :) özgün ve cici üstelik Ayşe tayzenin el emeği :)
bu arada uzuuuun zamandır bloğunu ziyaret edememişim şimdi gördüm röportajı :) çok hoş olmuş. Ben seni
hep güzel sanatlar fakültesinde düşünmüştüm matematik okuduğunu görünce çok şaşırdım.İnsanın içinde cevher olunca bir şekilde fırsatını bulup açığa çıkıyor :) neyse bayaa bi uzadı bu torum umarım final döneminde vizelerdeki gibi verimli geçer ve bol 'AA' lı bir dönem geçirirsin :)

Delibu! dedi ki...

Evet evet özgün şeyleri pek severim, severmişiz :)

Teşekkür ediyorum :) Merak etme genelde öyle sanıyorlar zaten, çok da istemezdim öyle olmayı hobi kavramı, işe zorunluluğu dönüşünce bendeki değeri olmayabilirdi. Seviyorum böyle olmasını :) şaşırtmayı da.

Çok güzel ki bu dualar, amin diyorum Rabb'im hayırlı sonuçlar versin inşAllah. :)

İçtenlikle.