9 Mart 2012 Cuma

Ayraçlar da Sevilir.

  Evet sevdalarımdan biri daha 'ayraçlar'.
  Kimi zaman kitaplarla aramı düzelten,
  Kimi zaman bir kitapla bana gelen, ve ne diyeceğimi şaşırtan.
  Kimi zaman mutluluk sebebi,
  Kimi zaman yenilik vesilesi,
  Kimi zaman hatıra,
  Kimi zaman özel/paylaşılamayan,
  Bu listeyi daha fazla uzatırsam 'Deli bu ya!' demenize vesile olacak varlıklar ayraçlar.

  Yakında daha farklı bir alana taşımayı düşündüğüm sevgili ayraçlarıııım :)


Çoğusunun bir anısı var, mesela bu sınav dönemimde sıkıntıdan patlarken gelen paketteki güzel kitabın içinden çıkıp, mutluluğuma, yavrucuklarımın(kuzenlerim) varlığına tekrar şükretmeme vesile ayraçtı.


Bunları ise şuradan hatırlayacaksınız. Tabi bir kısmı bende değil artık :)


Bu 3 günlük kırtasiye maceramın ürünlerinden:


Yine bir yavrucuk hediyesi, doğum günümdeydi bu kez:


Lisede edebiyat hocam hediye etmişti bunu da, sayısalcı olduğumuzdan çoğu kişi çok türkçe çözmezdi. Ben çok çözüyorum diye hediye etmişti. Duygulandım bak şimdi.


Şu günü hatırlar mısınız bilmem, pazar öncesi Kadıköy keşfi yapmıştık. İşte oradan arda kalanlar bu iki ayraç da:



Bunlar da Kitap Ayracı Projesi'nin şeker mi şeker ürünleri:




Bunlar da 'üstüne ismimizi yazalım da, okudukça bizi hatırla' ayraçları:


Bunları neden paylaştığımı bilmez haldeyim. Belki birine kitap okuma isteği gelir, neden olmasın :)
Sevgiyle kalasınız :)
Kitaplarla aranız bozulmasın hiç.

23 yorum:

mavi kuş dedi ki...

baktıkça içim açıldı :) ayraç sever olup zaman zaman kitap tanıtımı ayraçlarıyla yetinen bazen de kitap ayracı projesiyle coşan birine bunlar çok iyi geldi :)

Delibu! dedi ki...

Mavi Kuş'cum;
Ah ne güzel o zaman :) Daha bir iç açıcıları senin olsun inşAllah.

Baki muhabbetle.

http://ucamayancadi.blogspot.com/ dedi ki...

bende de ayrı bir yeri vardır kitap ayraçlarının her kitap alışımda alırım birtane özelliklede çok renkli olanlarından sevilesi şirin şeyler onlar :)

MOR dedi ki...

Ayraçlar sevilmez mi? Hele ki seninkiler! Amanın ne tatlı ataşlar onlar öyle! Bayıldım. Marifetli bi arkadaşım yokki bana da yapıp hediye etsin. :)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Aaah çok güzeller ama onlar, ben kitap almaktan ayraçları unutuyorum O.o

Adsız dedi ki...

şu keçeden yaptıklarını o zaman da çok sevmiştim şimdi de çok sevdim :) evet ayraçlar önemli bence de :) istek gelmeli :)

Delibu! dedi ki...

Ucamayan Cadı;
Dimii diimii :) bence de sevilesi.

2zler;
Aman aman teşekkür ediyorum, ne demeli bilemedim ki şimdi :) inşAllah en yakın zamanda yakınlarında bunlarla uğraşan biri olur.

Nisa'cık;
Ah sen de çok hoşsun :) hiç unutulur mu? Belli ki kitap aşkın belirli boyutları aşmış, pek güzel ama olsun.

Renkli Hayat;
Teşekkür ediyoruum :) Daha beğendiklerin senin olsun inşAlah. İstek gelmiştir di mii? :)

Sevgiyle.

Syhn dedi ki...

ben kağıt ayraçlarımın arkasına not alıyorum :D

ama galatalıya bittiimmmmmmmmm

Delibu! dedi ki...

Syhn;
O da güzelmiş Seyhan'cım :) O Galatalıdan Nezih'te var, haberin olsun.

Sevgiyle.

ikibocekbircicek dedi ki...

aaaa hepside süpermiş deli bucum farkettimde benim hiç ayracım yok :(hemen o annebaba yavruulu olandan almam gerek ?? ... nerden bulurum acep ...
buarada bi arkadaşımda nikah şekeri yerine kitap ayracı dağıtmıştı ... :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Şu kabalcının ayraçlarından bi sürü aldım sadece kitap ayraçı olarak kullanmıyorum,işyerinde ajandalarımda kullanıyorum, kabalcınınkiler çok dikkat çekiyo:)

Delibu! dedi ki...

İkiböcekbircicek;
Kadıköyde küçük bir dükkandan almıştım, el yapımı şeyler, deri çantalar, tokalar falan vardı. Boğaya yakın oradaki aralarda ama tam hatırlamıyorum, ismini de hatırlamıyorum :( Bulursun inşAllah :)
Evet o nikah şekeri yerine ayraç olayını ben de düşünmüştüm, pek tatlı olur bence de:)

Şantiyenin Gülü;
Kabalcının ayraçları hangisi oluyor ki bilemedim şimdi? :) Ne güzel nü güzel kitap ayracı kullanmak.

Sevgiyle.

SindireLLa dedi ki...

Ayaçların gerçekten çok hoşmuş :) bende bir ayraç sevdalısıym evimde kitaptn fazla ayraç vardır :)

Delibu! dedi ki...

Sindirella;
Daha hoşları senin olsun inşAllah!
Ne güzel, ne güzel :)

LeylaK dedi ki...

Yahu sevilmez mi !!! Ben de çok seviyorum kitap ayraçlarımı, amaaa seninkiler benimkilere onbin basar :) Çok güzeller Deli kız.

Delibu! dedi ki...

Leyla;
Benimkilerden çok daha güzelleri senin de olur inşAllah Leyla :)
Ayraçlarım teşekkür ettiler sana iltifatından dolayı :)

Sevgiyle.

SindireLLa dedi ki...

inşallah olur :)

adincer dedi ki...

hepsi cok tatlı :) ben yapıştıranlardanım :) ona ne dendiginide bilmiyorum küçük postitler varya kitap araları için. Fakat senin ayraclarda cok tatlı özellikle ataşlı olana bayıldım cok zekice :)

Delibu! dedi ki...

adincer;
Teşekkür ediyorum :)
Ben de bazen postit kullanırım, ruh halime göre heralde.
Daha güzelleri sizin olsun inşAllah.

İçtenlikle.

www.entel-kedi.blogspot.com dedi ki...

bir ayraç koleksiyoncusu olarak içim açıldı. anne baba yavrulu olana bayıldım:) bana da beklerim.

Delibu! dedi ki...

Ayraçlar iç açar :)
Geldim bile.

Unknown dedi ki...

kardeşim yürütüyor diye ayraçlarımı kapalı kapılar ardında saklıyordum, bunları görünce aklıma düştüler, özledim valla :(

Delibu! dedi ki...

hayalotobüsü
gün yüzüne cıkar da bi bak o zaman ^^