14 Mayıs 2011 Cumartesi

Kendini Hatırlatma.




*Şöyle ki şu sıralar fazla hızlı bir hayat yaşıyorum, ödevler, sunumlar, sınavlar...

*Bloguma rastgele yazmaktan hoşlanmamam fazla aksatmama sebep oluyor, bazı konular var yazmayı düşündüğüm ama toparlayamadığım için yazamıyorum.

*Beni unutmanızdan korktum, bir kendimi hatırlatayım dedim :)

*8 haziran kurtuluş günüme az kaldı, dönüşüm muhteşem olacak demiyorum da sık sık göreceksiniz beni inşallah.

* Amaa ben hep sizi gözetliyorum, unutmayasınız.

* Bolca duaya ihtiyacım var, günahsız ağızlarınızdan.

* Kendimi hatırlattığıma göre kaçabilirim :)

Hoşça, duayla, O'nunla kalasınız blogdostlarım!

PS: Azcık gözüken şey radyom değil, çantam :) Size de göstereyim, seviyorum onu.

18 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çantan hoşmuş canım güle güle kullan.
İnşallah istediğin gibi geçer ve biter hepsi:)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ediyorumi daha hoşları senin olsun inşallah ikiz annesi :)

Amin amin, bol bol amin diyorum. Allah razı olsun, sevgiyle kal.

đerkenαя dedi ki...

Rabbim hayırlı muvaffakiyetler versin daima, yazmasanda unutulmuş değilsin merak etme :)

Dua ve muhabbetle..

Delibu! dedi ki...

Amin derkenar :) Allah razı olsun, beni mutlu ediyorsun.
Sevgiyle...

deniz saatçioğlu dedi ki...

Teekkürler izleyicim olduğun için. Çantan çok tatlı.

Ben de izliyorum.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Delibu! dedi ki...

Ne demek, güzel bir blogunuz var :) Siz de hoşgeldiniz, tekrar görüşmek dileğiyle.

Siyah elma dedi ki...

Allah yardımcın olsun, kolayca atlatırsın inşaallah bu dönemi.
Bu arada çanta gerçekten güzelmiş :)

Delibu! dedi ki...

Allah razı olsun Sakar Hafiye :) Teşekkür ediyorum bu arada, daha güzelleri senin olur inşallah. Hoşça bak zatına :)

Derya dedi ki...

Allah kolaylıklar versin inşallah :)

Delibu! dedi ki...

Amin sağolasın Deryamisal'im :)Hoşça bak zatına.

melike dedi ki...

o mavi rotring kalem bi süre sonra kendini imha ediyo. içine uç girmiyo resmen.resme bakınca aklıma direk bu geldi. ayrıca kolay gelsin (:

Delibu! dedi ki...

:) Hadi yaa ben 7 aydır falan kullanıyorum, lastiğinin haşatını çıkarmam dışında bir sorun yok şuan ama bakalım. Teşekkür ediyorum bu arada, hoşça kalasın. :)

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

SBS'de başarılar sana :)

Delibu! dedi ki...

SBS mi? Öyle bir izlenim mi vermişim ki, anlayamadım?

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

harika ya çantan çok orjinal..

Delibu! dedi ki...

Daha harikaları senin olsun inşallah 'bubenimolsun' :)

ozlems.corner dedi ki...

çantan çok güzeellll baıldım...

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim Özlem :)