1 Ağustos 2011 Pazartesi

Tuhaf Bir Hikaye'ye Dahil Oldum.

     Şimdiye kadar hiç blog tanıtımı yapmadım. Yapmamış olmam sevdiğim hiç blog yok anlamına gelmiyor tabi ki de. Aksine aslında keyifle, severek takip ettiğim bir çok blog var. Blog okumak bana keyiften başka çok şey de katıyor. Velhasılı kelam, bir blog var çok sevdiklerimden : KUMBARAMDAKİ KELİMELER. Yazılarını hevesle takip ediyor, yeni yazı yazsın diye bekliyorum. Bakış açısını, ve üslubunu çok sevdiklerimden O ayrıca :)

     Geçenlerde, geçenlerde dediğim Haziran ayında bir rüyamı/kabusumu paylaşmıştım sizlerle bilmem hatırlar mısınız? :) Kumbarandaki Kelimeler blogunun sahibi sevgili Saliha da, rüyamdan ilham alarak bir hikaye yazmak istediğini söylemişti. Ben de seve seve kabul etmiştim :) Hikayemiz hazırmış, ben çok sevdim. Sizinle paylaşmadan edemedim. İşte Tuhaf Bir Hikaye. Okuyun siz sevecek misiniz bakalım?

    Hoşça bakın zatınıza.
    Ramazanı değerlendirmeyi unutmayasınız :)

Hiç yorum yok: