29 Ağustos 2011 Pazartesi

Ramazan Demleri -Son-

  Gidiyordun..
  Bir daha gelir miydin, ya da ben seni bir daha görebilirmiydim bilinmez, bu yüzdendi hüznümün fazlalığı.
  Gidişin hüzündü, bu hüzün bize ağır gelmesin diye Bayram'ı bıraktın ardında. Bayram'ın sevinci, senin gidişinin hüznünü bastırır mıydı muamma. Biri 1000 Bayramı 1 Ramazan'a değişmem derken, ne de güzel söylemişti.
  Sendeki huzurdan birer parça bırakırmıydın diğer aylara da. Tabi ki bu bizim elimizdeydi, ve tek duam buydu.
  Bayram'ı da çok sevdik tabi, senin bize bıraktığın sevilmez miydi?
  Ayrı bir tat bırakıyordu bizde, tadı eksik olmasın.


PS: Hoşçakal 20 yaş sendromu demenin vakti gelmiş an itibariyle :) Üçte bayram mı desem ne desem.

Huzurla kalasınız :)

7 yorum:

hayalci dedi ki...

Sanada iyi bayramlar diycem ama zaten sana hertürlü bayram bugün :)

Delibu! dedi ki...

Baya baya bayram oldu bugün :) Tekrar tekrar teşekkür etmeli yine de.

Sevgiler.

milky dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun <3

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

hayırlı bayramlar şeker kız;)

Adsız dedi ki...

iyiki doğmuşsun :)

serrose dedi ki...

ah ah gec kaldim ben
dogum gunun ve bayramin kutlu olsun
butun hayallerin gercek olsun
sevgilerimle

Delibu! dedi ki...

Milky;
Teşekkür ediyorum milky :)
İsmini çok sevdim bu arada.

Kumbaramdaki Kelimeler;
Sana da hayırlı bayramlar ola daha şeker kız :)

Adsız;
Sağolasın.

Serrose;
Yok yok geç değil canım ne olacak, güzel dileklerin yeter Serrose :)
Senin de bayramın kutlu olsun.

Sevgiler.