21 Mayıs 2011 Cumartesi

3 Idiots.



  Gülcez, eğlencez izlenimi oluşturan başlığına bakınca, bende komik bir film heralde, izleyelim bakalım diye izlemeye başladık. Komik değil mi? Komik, ama ben daha boş bir film bekliyordum açıkçası, boş bir film değil.

   Gerçek başarının, sadece hayatını sınırlandırarak olduğuna inanan, kızı öldüğü zaman bile dersleriyle uğraşan gaddar (nefret ettiğim tipleme) bir müdürün, yönettiği bir okul var. İdiot'larımızdan birinin deyişiyle o okul değil fabrika yönetiyor, eşşek üretiyor. Aslında pek de haksız değil, sosyal hayata dair birşey öğretmediği gibi tek öğrettiği şey 'hırs'. Ve bahsedilen 3 idiot tan ikisinin zekası vasat görünüyor, belki de keşfedilemeyenlerden onlar da, ama biri benim gözümde 'gerçek zeki'. Ve bu karakter başarının kitap gibi olmaktan öte, başka birşey olduğunu mükemmel bir şekilde gösteriyor. Ve yaptığın şeyi sevdiğinde gelen başarıya hayran kalıyorsunuz. Tamam sustum, ve yine izleyin görün diyorum. İyi seyirler ola.

PS1:'Aal iz vel'(All is Well) deyişine de hayran kaldım :) Filmi altyazılı izlerseniz, ingilizce konuşmaları çok hoşunuza gidecektir :)
PS2: Hint filmlerinin müzklerine bayılıyorum, yine beğendiğim müzikli sahne için tık :)


Hoşça bakın zatınıza.

2 yorum:

Siyah elma dedi ki...

Bir hint filmi sever olarak, izlenmek için sıra bekleyen filmler arasında bu film.
Ben de Aamir Khan'ın filmlerine bayılıyorum. Çok seçici ve titiz bir şahıs olduğundan filmleri de çok orijinal oluyor :)

Delibu! dedi ki...

Evet kesinlikle öyle, Aamir Khan'ın filmleri dolu dolu, müziklerine de bayılıyorum zaten:)
Hoçça bak zatına.