13 Haziran 2011 Pazartesi

Adalara Gitmek Farz Olmuştu.

 Dönem boyu olan gergin günlerin bitmesinin ardından bir adalar turu yapmak farz olmuştu artık. Bisiklete en rahat binebildiğim yer olarak keyif kaynağı adalar. Vapurdan inince burnunuzun direğini kıracak güçte olan koku en başta korkutsa da, alışıldığında çok da bir önemi kalmıyor. Zaten faytonlara gıcık oluyorum.(bak bunu yazmamışım gıcık olduklarım listesinde :) Canım atlara yazık yahu, gitsin diye vura vura tüyleri soyulmuş, sıcağın altında zaten, protesto ediyorum. Zaten adalara gidip faytona binmeyi de hiç anlayamıyorum ya neyse. Faytonda bir kadın gördüm, fotoğraf çekmeye çalışıyor, ama eminim ki bir tane istediği kareyi yakalayamamıştır o hızla :) Onu bunu boşvereyim de hadi ben size bizim turdan geriye kalan kareleri göstereyim:

Uzun çabalar sonucu yakaladığım martılar..





Büyük adaya varana kadar geçtiğimiz adalardan..






İştee burası en sevdiğim yer.
 Huzur. Mutluluk. Hüzün.
Hepsi bir arada yaşanabilir bir yer.
Mola vermeli!



Güle güle :)

2 yorum:

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

iyi bir fotoğrafçı gözü var sende;))bir de değişik bir renk veriyorsun fotolara filtreleme mi yapıyorsun? çözemedim..

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) Evet filtreleme yapıyorum, bu efekt çok hoşuma gidiyor.