5 Eylül 2012 Çarşamba

Kitap Yazamadım, Ama Çizdim.


* Çok kişinin 'kitabımın çıktığı zamanlar' diye hayalleri vardır diye düşünürüm ben. Yani yazmayı seven biri olarak -ben- kitap yazabilmeyi çok sık hayal ederim. 'Belki bir gün, bir yerde, kitabımı imzalarken ... ' Eda Eda uyan hadi!' gibi mesela ^^
* Okumak da ayrı bir nimet. Okuyabilmek, okumanın hakkını verebilmek bambaşka. 'Oku!' emrine ilk muhatap olan en güzel Okuyucunun(s.a.v) bildiğimiz anlamda okuma-yazma bilmediğini düşünmüş müydünüz hiç? Bunu düşününce Metin Karabaşoğlu'nun 'başka türlü okumalar' tabiri geliyor aklıma.
* 'Ne ola ki başka türlü okumalar?' deyip bir düşünün bakalım. Sonra da gidip bir Oyuncak Tamirhanesi kitabı alıp tefekkürle okuyun.
* Bir de çizmek diye bir güzel eylem var. Tabi çizebilmek de var. Ve benim gibi güzel çizebilenleri kıskananlar var bir de.
* Ben güzel yazanları da, güzel okuyanları da kıskanıyorum gerçi.
* Biliyorum kıskançlık güzel bir şey değil, gıpta etmeliyim.

Okuyalım, yazalım, çizelim.
Öyleyse bunlarla kalın ve tabii sevgiyle =)

14 yorum:

Mshn dedi ki...

Çizebilenlere hep gıpta ile bakmışımdır, doğrudur. :) Bu çizimler de süper, minimalistik bir tarz mı var ne? :)

adincer dedi ki...

çok güzel ifade etmişsin, bende sendenim. Güzel yazabilseydim diye derdim olmadı hiç ama güzel okuyanlara ve çizenlere imrenmişimdir.
Sevgiyle kal

Delibu! dedi ki...

Mshn;
Aslına nakarsınız, bir tarz benimseyecek kadar bir şeyler bildiğim söylenemez. Ama o taraflara eğilim göstermişim :)

Adincer;
Öyleyse dua hükmüne geçsin inşAllah :)

İçtenlikle.

Sevdiye dedi ki...

Güzel çizerim, güzel okumaya çalışırım ama güzel yazamam, en çok onlara gıpta ederim.
Güzel çizmişsin,
Güzel yazmışsın,
Güzel okuduğun da mutlak.

Unknown dedi ki...

Yaratılan her şey bir kitaptır aslında. Rabbim bizlere anlayarak okumayı nasip etsin inş.

deryamisal dedi ki...

Ben de güzel yazanlara güzel çizenlere gıpta ediyorum. :)

Metin Karabaşoğlu'nu hemen ekledim listeme bu arada. Teknolojinin bu tarafını seviyorum. :)

Delibu! dedi ki...

Sevdiye;
İnşallah okuyabilenlerden oluyoruzdur. Teşekkür ediyorum :)

Büşra;
Evet güzel özetlemişsin.

Deryamisal;
Ben de seviyorum Derya'cım, çok haklısın :)

sevgiler

Zeynebi dedi ki...

Bende yazmak isteyipte yazamayanlardanım:)Başlasam devamı gelecek biliyorum ama başlangıçlar yok mu ah o başlangıçlar..Sanırım ilerde yazamayan edebiyatçı olarak tarihe geçicem:)

buğday taneleri dedi ki...

Yazmak, en kötünün bile güzel durabileceğine dair inancını kuvvetlendirmek istediğin bir şey. yazardım eskiden. şimdi yaş aldıkça yazanları okumak daha keyifli geliyor :)

Delibu! dedi ki...

Zeynebi;
Yazıyorsun yahu Zeynep! Daha da çok yazarsın inşallah bence. :)

Meral;
Imm öyle mi diyorsun, okumak da keyifli tabii. :)

Sevgiyle.

emel dedi ki...

o çizim ne kadar güzel olmuş fotoğrafıyla kolaj olunca tam çerçeveletip kitaplığın yanına asmalık:)

Delibu! dedi ki...

Ne güzel fikir/miş Emel :)

MERVE dedi ki...

maşallah yazabildiğin gibi çizmekte de baya başarılısın Edacımm, inş bir gün gönlüne göre bir kitabın olur senin de :)

Delibu! dedi ki...

Çok başarılı olduğum söylenemez ama böyle güzel sözlerle gaza geliyorum Mervecim, teşekkür ediyoruum :)

Sevgiyle.