4 Aralık 2012 Salı

İlhamımIZ Geldi!

 Esselam,
 Yaptığım tişörtlerimdeki tasarımlar genelde bir anda aklıma gelmiş üzerinde önceden düşündüğüm konseptler olur, ya da şöyle diyeyim; öyle olduğunda rahatlıkla tişörtü yapmaya başlayabilirim. -tabi elimde beğendiğim,boyamaya uygun tişört olduğu müddetçe- 
  Ve bazen başkalarına bir şeyler yaparken ne kendinize, ne de yakınınızdaki sevdiklerinize o şeyden yapma fırsatı bulamadığınızı farkeder, ve üzülürsünüz.
   Semi'nin tişörtü için de bir tasarım düşünememiştim, ve bir an önce ona bir tişört yapmalıydım. Sonra oturduk Semi'yle ilhamı bekledik, gelmedi. Yazdık, çizdik. 'Aa şöyle mi olsa'lar uçuştu. Nil'in mini kliplerini izledik. -ilham verici çizimler- Sonra ortaya böyle bir fikir çıktı, Semi'nin orijinalliği tişörtüne yansıdı!

  Kelimeler demiştim, Semi de kelimeseverlerden, ve kelimelerini benimle paylaşanlardan. Bunun ne anlama geldiğini o yazımda söylemiştim. -anladın sen beni Semi'm-



Neymiiş, ilhamın nasıl geleceği belli olmazmııış ^^


Güzel kelimelerinizle, ve hayallerinizle kalasınız.
Muharrem ayının güzelliği devam ediyor. 

21 Muharrem 1433

2 yorum:

semidemi dedi ki...

heyoo ilk ben yazıyorum yorum :p

evet işte bu da benim tşörtüm <3

ilham aslında hiç gitmez, bazen göremeyiz güzellikleri, duyamayız, hissedemeyiz..

bi de hediyelerin de zamanı vardır ya.. bu zamana kısmetmiş.

olamaz mıı?

:)

(bu yazdıklarımı da belki sadece Eda anlıycak, olsun :) )

Delibu! dedi ki...

Heyoo ilk yorumu cevaplıyorum!

Yine güzel bir taraftan bakıyorsun, seni, seni. Biz ilhama gidemiyoruz belki de.

Olabilir, oldu da :)

Severler.
(Yorumlar zaten hep bana özel ki ^^)