29 Ekim 2012 Pazartesi

Bayramdan Arda Kalanlar

 ..öncelikle hafif bir hüzün.
- Bayramlar artık babaannemin yokluğunu derinden hissettiğimiz zamanlar olmasından ötürü -bundan sonraki- her bayramda olacak bir hüzün. -o bizimleyken evimiz bayram kaç günse o kadar gün dolu olurdu.-

 ..sonrasında dualı + miniklerle + şükürlü -yaşayan anneanne ve dede evinde olmaktan ötürü- + hediyeleşmeli
- Anneannemlerde evin curcunasını gördükçe geniiiş bir aile olduğumuzu düşünüp düşünüp şükrederken, her bayram büyüyen ve yenileri eklenen minikleri izleyip gülümsedim.



-Ben bayramları hediyeleşmek için en güzel zamanlar olarak atfediyorum. Elimden gelse gördüğüm her insana beğendiği bir şeylerden yapmak/almak isterim, ancak olamıyor. Ben de bu bayram her bayramdan biraz daha fazlasını yapıp miniklerin hediyelerinin yanına büyükleri de eklemek istedim. Yetiştirebildiğim kadarıyla hediyeleşme çemberimi genişletmenin şükrünü yaşadım ^^



Bayramınız güzel geçmiştir inşAllah.


Hoşça bakın zatınıza.
Duasız kalmayalım.

Dipnot 1: Bu ara havlularla haşır neşirim, ayrı bir yazı daha gelebilir. Ev kızı mı oldum ne? Part taym :)
Dipnot 2: Bayramda yazıp, bayram duaları yapayım istemiştim aslında, ama yazamadım. Sağlık olsun diğimi?

8 yorum:

Bloglar Yarışıyor Ödüllü Blog Etkinliğine Siz de Davetlisiniz dedi ki...

Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurularımız 30 Kasım tarihine kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
Teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net




Hayat Bir Dejavu dedi ki...

Çok güzel bir bayram geçirmişsin eda'cım fotoğraflar da anlatıyor gerçi :) havluların pek şirin içim açıldı :)

Delibu! dedi ki...

Çok şükür Dejavucum ^^
İçinin açılmasına katkı sağlamak mı? Ne güzeeel :)
Pek teşekkkürler bir de tabi.

Sevgiyle -her daim-

Hayat Bir Dejavu dedi ki...

Umarım benim de günün birinde böyle bayramlarım olur ^^ sevgiyle kal ;)

Zerdali Çiçekleri dedi ki...

Her zamanki gibi yine harikalar başarmışsın. O havluları verdiğin insanlar ne kadar da şanslıymış öyle. Ellerine sağlık. Çok çok güzeller. :)

Delibu! dedi ki...

Zerdali Çiçekleri;
Mahcup oluyorum. Cezekallahuhayran!
Ben de şanslıyım ^^

Sevgiler.

Melike Uysal Okkalı dedi ki...

ayy bayıldım havlularına. asık oldum. gozum kalmasın :P

Delibu! dedi ki...

Melike;
Ayy pek çok teşekkür ediyoruum ^^
Daha bayıldıkların senin olsun inşAllah.

Sevgiler.