4 Şubat 2011 Cuma

Al Sana Keçi Gribi!

 Grip oldum (keçi gibi inatçı gitmiyor) tutuldum iyi mi? Bu hasta hasta el halimle naz yapıp, mayışıp, orda burda uyuklarken tembel hayvan hastalığına da yakalanmaktan korkmuyor değilim! 'Tembel hayvan hastalığımı o ne be?' dediğinizi duyar gibiyim blogdostlar :) Yok öyle birşey tabi ben uydurdum, amaa tembel hayvanı ben uydurmadım. Komik bir hayvancık :) geçen gün kardeşim nette görmüş okuyordu da güle güle bir hal oldum, ben de herkese anlatıp durdum sizle de paylaşmasam olmazdı ama dimi? Anlatıyorum:

  *Tembel hayvan öyle tembel ki, tembellikten çiftleşmediği için nesli tükenmeye başlamakta,
  *Hızları dakikada ennn fazla 1,5 metredir,
  *Öyle tembeller ki, bir besini sindirmeleri 1 ayı dahi bualabilmekte,
  *Sürekli agaca yapışık halde yaşadıkları sadece boşaltım için yere indikleri için genelde renkleri agaçla bütünleşmiş, ve kılları ters çıkmakta olan bir hayvancık bu :)

  Ben neden diyorum tembel hayvan hastalığına yakalanmasam bari diye, hastayken öyle mayışıyorum ki oturduğum yerden kaldırabilecek belli başlı sebepler olmalı :) ve elimde ne bir iş, ne bir kitap var.
 Bir an önce kurtulmalı bu halden O'nun izniyle, bana dua edesiniz blogdostlar!
 Hoşça bakın zatınıza ki keçi gribi yaklaşmasın yakınınıza (",)

2 yorum:

Derya dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bende de arada bir Garfield sendromu baş gösteriyor. Seninkiyle nerdeyse aynı şey, extra olarak çok yiyorsun. Öyle işte. :))

Delibu! dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)
Ay ben hiç sevmiyorum bu hali ama geçiyor gibi inşallah.
Hoşçakalın.