14 Şubat 2011 Pazartesi

Bu Kez Anlamlı 14 Şubat.


   Sevgililer Günü mü, En Sevgili'nin Günü mü?
   Bugünün anlam ve önemini anlatan uzuun uzuun yazıları arattığınızda bulabilirsiniz zaten, öyle birşey yazmayacağım. Yazacaklarım bugüne yüklediğim anlamdan ibaret şeyler.
   Kimi için Sevgililer Günü, kimi için En Sevgili'nin günü, kimi için anlamsız belki de. Benim için de, diğer yıllar hiç bir anlam ifade etmeyen 14 Şubat tarihi, bu kez anlam ifade ediyor, ve ben kendimi şanslı hissediyorum. Evet 'şanslı' dedim, şanslı hissetmiyorum desem bu hainlik olur diyorum. En Sevgili'nin ümmeti olmak beni şanslı kılan şey! O'nun ümmeti olmak , öyle bir yer de olmak ki, O'nun kardeşi olabilme yolunda olmak. O'nun sahabelere bahsettiği 'ümmeti' olabilmek, sadece O'na inanmaktan ibaret midir? Bunu vicdanlarımıza sorgulatmalıyız sanırım. Rabb'im tüm adımlarımızı O'nu hakedecek ümmet olma yolunda eylesin inşallah!
    Belki de bugün, -14 Şubat-, -En Sevgili'nin Günü- O'nu anmak, O'nu haketmek, O'nunla daha fazla hem dem olmak için büyük fırsat! Bize de fırsatı değerlendirmek düşer o halde..Bazı zamanlar vardır, hissedemezsiniz, boşverirsiniz, anlamsızlaşır herşey. Böyle anlamlı günler gelir ardından, imdada yetişirler. Bu gününüz kendinize gelme gününüz, Sevgili'ye yaklaşma gününüz olsun inşallah.

   Rabb'e bir adım daha yaklaşasınız inşallah.
   Duayla kalasınız blogdostlarım.

2 yorum:

GüLüm'Se dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun
Selametle :)

Delibu! dedi ki...

Sizin de kandiliniz mübarek olsun:)
Geç bir kandilleşme oldu ama gönüler bir olsun diyelim, hoşçakalasınız efendim.