14 Şubat 2011 Pazartesi

Yeniden T-shirt Dizaynı




    Yine yeni yeniden boyalarıma döndüm. Özlemişim yahu :) Kafamda güzel bir tasarım oluşturabildiğimde çok zevkli oluyor t-shirt boyamak. Gerçi bu 'badi' dizaynı oldu birazcık ama, malum kış aylarındayız. Diğer t-shirtleri gören arkadaşlarımdan biri beğenisini belirtirken, 'Sana da yaparım:)' dedikten sonra, 'Bunu ne zaman söyleyeceksin diyordum ben de!' deyince, tatil planlarımın arasına bu t-shirt de eklenmiş bulundu. Bu desenin ilham kaynağı vladstudio.com'dur :) Ben biraz bana özgün bir hale getirdim tabi ki. O upuzun bomboş kola da kelebekleri kondurmasam içimde kalırdı! Beğeninize sunulur blogdostlarım :)
Hoşça bakın zatınıza.

İtiraf: T-shirt ü koymadan kaydı da yayınladım bir güzel :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorumlarınızı görüp iade-i ziyarette bulundum iyikide bulunmuşum çok güzel bir blogmuş :) Yaptıklarınızıda ayrıca çok beğendim elinize sağlık... Görüşmek üzere sevgilerimle... Bu arada hayırlı kandiller..

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim :)
Size de hayırlı kandiller, duayla kalın inşallah.