24 Şubat 2011 Perşembe

BirGüzelKitap & KitapAyracı


Mehtap Kayaoğlu'nun ilk olarak TV5'deki Yüzleşme programına rastladım, iyi de rastlamışım. Çok tatlı olmasının yanında, faydalı bilgilerini de esirgemiyor :) Ben bazı durumlarda özellikle küçük kardeşimle ilişkimde ne tepki vereceğime karar veremiyorum, çünkü yetişebilecek en güzel bir şekilde yetişmesini istiyorum. İşte bu gibi durumlarıma çözümler bulduğum bir kitap 'Siz Siz Olun'. Özelliklere annelere tavsiyemdir diyebilirim. Pek tavsiye işlerinden hoşlanmasam da, an itibariyle yapmış bulunmaktayım çünkü gelecekleri önemli miniklerin :)


Bir kaç alıntı da paylaşayım mı? Bak ama çok hoşlar :)
*Aile gürültüdür.Aslında gürültü yaşamdır. Sessizlik, gürültüden uzak. Ama neye yakın? Ayrılığa, yalnızlığa, ölüme...

'Ama'lı sevgiler' başlığı ne çağrıştırır ki insana..
Nedir ama'lı sevgi..
Evet ben de anlayamamıştım başta, ne ola ki bu ama'lı sevgi?
Ne biliyor musun? Sevgilerimizi koşullara bağlama. 'Seni seviyorum ama, odanı dağıttığında sinir oluyorum.' 'Seni seviyorum ama eve geç geldiğinde gıcık oluyorum.' ve daha fazlası..

*Sevginin ama sı olmaz! Sevgi odadaki dağınıklığa, masa başındaki derse hapsedilemeyecek kadar büyüktür. Güven vericidir.
*Yanlışları söylerlen sadece yanlışları, sevginizi ifade ederken de sadece onu söyleyin.

Daha fazla uzatmadan ben kaçayım, hoşça kalasınız :)

DİPNOT: Kitap ayracımın tasarımı Bir Avuç Hayat ın blogundan esinlenerek yapıldı.


Hiç yorum yok: