24 Şubat 2011 Perşembe

Blogumun Halleri :)

    Şu yarım saat içinde deli gibi post yayıladım, bu 5. oluyor blogcanlar. Hayır hayır delirmedim, zaten deliydim =) Şaka bir yana birikti yaptıklarım, her zamanki hepsi bir anda yayınlanmış oldu. Olsun geç olsun, güç olmasın deyip avutayım kendimi.
    Bu konu bir yana farkettim de; blogum iyice el sanatları bloguna döndü :) Yok yok bu kötü birşey değil de, ilk açtığım zamanı hatırladım bir anda. O zamanda vardı aklıma yaptıklarımı paylaşmak, hatta ilk yazdığım acemi yazımdan hatırlayacaksınız( durmadan 'hatırlayacaksınız' diyorum sanki bütün yazılarımı beyninize kazımışsınız gibi :), yazmıştım paylaşacağım diye. Bu arada şunu da söylemeden edemeyeceğim, bu benim ilk blogum değil aslında. Ben Ağustos2010'da blog dünyasına girdim(lafa bak!).  Bu blogumu ise aralıkta açtım, bu sebepten bazı yazılarımın tarihleri kaymış bir vaziyette. O aradaki zamanda ne mi oldu? Eski blogumun adını, dizaynını hiçbirşeyini sonradan beğenmemiştim.  O sıra bir tumblr hesabı açmış bulundum, orada blogspottaki tadı bulamayınca yeniden buralardayım :) Neyse velhasılı kelam, diyeceğim şu ki, ben ard arda bu kadar iş yapmamıştım hiç şimdiye kadar( daldan dala atladım tabi), bu yüzden yazılarım arka planda kaldı. Ancak okulumun da başlamasıyla, işlerim azalacak diye düşünmekteyim, hayırlısı bakalım. Bugün post manyağı oldum, susayım artık!
Hoşçakalasınız blogcanlar:)

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

evet, kumanda panelim coştu resmen :D

Adsız dedi ki...

:) çok tatlısın :)
canın istiyorsa yaz tatlım :)
kime ne ? :)

Delibu! dedi ki...

Kumanda panellerine yapmış olduğum aşırı yüklemeden dolayı, siz sevgili izleyicilerimden özür diliyorum :)

Delibu! dedi ki...

@habinos Utandırıyorsunuz beni :)
Siz böylw söylediniz ya artık durmam, diyemiyorum tabi böyle çok yazınca bir süre yazmıyorum zaten.
Böyle işte neyse, tekrar teşekkür ediyorum iltifatınızdan ötürü, görüşmek üzere inşallah.