12 Şubat 2011 Cumartesi

Delibu'ya Dair.

   Geciktirilmiş bir yazı olduğunu belirterek başlayayım. Gecikme sebebi gerekli mi, değil mi çok da karar veremediğimdendi. Şuan yazıyor olmam da gerekli olduğuna karar vermemden değil, şu sıralar gereksiz şeylere fazla kafa yorduğumu da düşünürsek... Tamam sustum.
   Öyle kitlelere hitap eden biri olmadığımın farkında olmakla birlikte, daha çift haneli olan blogdostlarımla Delibu'ya dair söylenilen birkaç şeyi paylaşmak istedim. Bir dersimin ödevi dolayısıyla, birkaç tanıdığıma Ben'i sormuştum:




  Biricik yavrucuğum dediğim, kuzenim, sırdaşım, arkadaşım ne demiş bakalım :


  X mı dediniz :)
  o süper bi abla,sırdaş,dost,modacı,öğretmen ve eğlencelik herşey o ♥
  Sevdiklerini mutlu etmeyi iyi bilir ve kendini ne yaparsa yapsn sevdrr.yetenekli,hamarat ve yeni keşifler, yeni tadlar düşkünü güzel bir kız ooo ;)
  Hmm sıra kötülerde :)
  Soru çözerken,knu anlatırken veya herhangi bir olayda anlaşılmadığını farkedince o müthiş sinirli yüz ifadesi ve artık tükenen sabrının göstergesi olan bağırması benim aklmda kalabilecek en kótü yönü ;) Birde o herkes tarafndan bilinen, onun elinde olmasa da güzel vakitlerimize el koyan o kötü baş ağrısı başka da yok valla :)

  Lisede olan kuzenlerimin sorularıyla çoğu zaman ben ilgilendiğim için, bu konudaki kötü yönümü bilirler. Bazen öğretmeyi çok istemek, sonuna kadar sabretmek için yeterli olmuyor ne yazık ki! Aslında samimi olmadıklarıma daha çok sabredebiliyorum, bilmiyorum belki de samimi olduğum insanları çok zeki görüp hemen anlamalarını mı bekliyorum neyse =)

  Biricik erkek kardeşim, yaramazım, dostum ne demiş ki:

  Öncelikle iyi seylerden baslamak istiyorum :) 
 Eda dürüst, güvenilir ve sabirli bir kisilige sahip. Her türlü derdini anlatabilecegn biridir. Samimiyeti ve güleryüzüyle insani rahatlatan bir havasi vardir. 
  Gelelim kötü yönlerine (:
 Çabuk ofkelenebilen bir yapisi vardr, ayrıca o öfkeli haliyle malesef istemeden kalp de kirabilir. 
Öfke dısında bildigim bir kötü yönü yok , sanirım ofke kontrolunu ögrenmesi lazım (:

  Kardeşimle birkaç sene öncesine kadar fazlasıyla tartışır, didişirdik. O zamanlar hiç tahammül edemezdim tavırlarına, sadece onun değil çoğu kişinin bunu biraz aşsamda kuzenimn de söylediği gibi bazı şeylere tahammül edemiyorum hala, geçecek geçecek :)

 Yıllardır hiç görüşmediğim küçüklük arkadaşıma sordum bir de, cevabı çok hoşuma gitti:

  Hep şimdiye yonelik seyler sorular ama sadece bi ssoruyu cevaplayabilirim o da karakterin çünkü karakter hiç değişmez;) 
 Çok düşünmeye gerk yok ;)
 Ben seni uysal uyumlu insancanlısı olarak hatırlıyorum ve en önemlisi sözünde duruyordun.
 Bir gün ben bir gün sen geliyorduk birbirimize :)

 Liseden orta derece yakınlıktaki bir arkadaşıma sordum:

  Hmmm :) 
  Aklıma ilk artık muhteşem fotoların geliyor..Çok konuşkan sempatik gelmişsindir bana..Facebook'ta eklisin, liseden beri pek bi muhabbetim yok ama yinede hatırladığım kadarıylaa kötü bi anımda olmadı tatlımm.:) benden bu kadar.

 Bayadır fotoğraf makinam bende olmadığı için de fotoğraf çekemiyorum, sizlerle de paylaşamıyorum.

 Kuzenime sordum, cevabına çok güldüm kırmamak için de çok da iyi yazmış:

  Kuzen seni nasıl anlatsak da kötü yönlerini bulamayız ki :D Senin gibi bir kuzene sahip olduğum için cok sanslıyım.Seni ıik gördüğümde güler yüzlü karakterin geliyor aklıma hemen...Seni eleştirecek bir şey bulamam kı herşey pozitif zaten.Herşeyde bir cıkıs yolu bulduğun için şunu beceremezsin diyemem. En güzel yaptığın sey insanlara samimi davranman, onlarla sıcak iliskiler icinde olman.

Üniversitede tanıştığım, 1yıl birlikte yaşadığım arkadaşım ne demiş:

 X'i ilk düşündüğümde aklıma gelen kelime 'masumiyet'. İlk tanıştığımızda, kendini inandıgı seylere adamıs, iyi bi insan. X' den bana zarar gelmez demiştim :) Olur olmaz bası agrıyınca uyuyo ya ona sinir oluyorum ıste!
Bazen sesını cok yukseltıyor =D Diyorum ki, bu ses bu kızdan nasıl cıkıyor?
Böyle agır is yapamazsın gibi geliyor canım,cok narin duruyorsun be :)
El ıslerınde cok iyi oldugu icin kendısı bir sey üretmeyi, süslemeyı cok seviyor diyebilirim :)
Her ne kadar samimi olsa da, her zaman araya bir sınır koymayı da bilmiştir. This is thing that I want to do too :)
Sessiz, sakin, iyi niyetli, eğlenceli, neyi nerde yapmasını bilen, güzel ahlaklı, ne istedigini bılen, ideallerı olan sevimli mi sevimli bir arkadasımız. 
Her zaman ona guvenip kendimi acabilecegim ve tanıdıgıma memnun oldugum bir sekercik :)

 Değerli bir arkadaşıma sordum:

 Çok tatlı bir insandır kendileri, gülümsediği zaman karşısındaki insana mutluluk ve enerji verir. Genelde pozitiftir ama canı sıkkın olduğunda kendini çok üzer. Bunlar dışında dört dörtlük bi insancık işte. Onu ilk gördüğümde çok güzel olduğunu düşünmüştüm. Alınmasını istemediğim bazı şeylere alınması en gıcık olduğum hareketlerinden biri. Eleştireceğim yönü ise sıkıntılı ya da stresli olduğunda bunu çabuk atlatamaması. El işleri, hediyeler, yaratıcılık gerektiren envaye çeşit şeylerden iyi anlar, beceriklidir kendileri :) 




   Çoğu çekinmiş fazla kötü yönümü söylemeye, söylenecekler var tabi daha. Delibu'nun bir kısmı diyelim o halde. 
Hoşça kalasınız blogdostlarım..

Hiç yorum yok: