2 Eylül 2011 Cuma

Bir Çocuğun Gülüşündeydi Bayram.

  Bayramı uzun uzun anlatmayacağım. Bayram demek, çocuk demektir bana göre. Belki de çocuk kalabilmek demektir. Bir bayramlıkla sevinebilmek, el öpülecek büyüklerinin olması  demektir.
   Babaannemsiz geçen ilk bayramdı, bu yüzden ananemlerden eve dönünce bayram havası gitmişti, hüzün gelmişti.
   Hüzne kadar olan kısmı seyredin istedim:

Bayram..
Hala bayramlıklarla mutlu olabilmekti. Benim gibi :)


Bir çocuğun gülüşündeydi. Serhat, Emir, Keremin gülüşü gibi :)


Birlikte şeker toplayabilmekti. Şebeleğim Ebrar, Mert, Ceren gibi :)


Kimine göre huzurlu bir uykudu belki de. Doruk gibi :)


Eli öpülecek değerli büyüklerin olmasıydı. Dedeciğim gibi :)









Çocuklarla güzeldi bayram, bu yüzden güzeldi benim bayramım..
Nice güzel bayramlara inşAllah.
Sevgiyle kalın :)

16 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Yüzünü güldürebildiğimiz hayırlı nesillerle bayram...

Nicelerine hayırla inşâAllah.. :)

Sevgi ve muhhabbetle.

Unknown dedi ki...

benimde aynen babannesiz ilk bayramımızdı, burukluğu hüznü vardı içimizde ama bayram işte, çocukların sevinci olmasa fark etmeyeceğiz bile bayramı. hayırlı cumalar

Delibu! dedi ki...

derkenar;
Amin diyorum güzel duana :)

Dürr-i Yekta;
Buruk oluyor tabi ama, çocukların sevinivyle devam ettireceğiz inşAllah bayram geleneğini. Gün gelecek belki biz babaanne olacağız.
Hayırlı cumalar.

Muhabbetle..

Adsız dedi ki...

çok hoş ..

Delibu! dedi ki...

Dejavu;
Çocukların hoşluğudur bahsettiğin.
Sen de çok hoşsun :)

Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

objektifinden süzülenler ve kelminden dökülenler bayıldım :)))

Adsız dedi ki...

sağolasın sağolasın ama papuçların da çok hoş
vallahi ben de isterim :p

Delibu! dedi ki...

eymen paşam;
Ne desem bilemedim :)
Teşekkür etmek düşüyor bana sanırım.

Dejavu;
Ben de çok severek aldım, daha güzelleri senin olsun inşAllah :)

Sevgiyle.

Lunarita dedi ki...

fotoğraflara bayıldım...

nice hoş bayramlara diyelim...

sevgiler.
Luna.

Delibu! dedi ki...

Luna;
Ben de yorumuna bayıldım :)

Amin diyelim.

Sevgiler.

pelinpembesi dedi ki...

çocuklar işte bayramın tüm neşesini ve heyecanını yaşayan !

Delibu! dedi ki...

Evet Buket onlarsız kalmayalım inşAllah :)

Sevgiyle.

uçamayanbalık dedi ki...

fotoğraflar harika, özellikle ikinci fotoğrafa bayıldım :)

Delibu! dedi ki...

Teşekkürler uçamayanbalık :)
O fotoğraf çok özel benim için de, bayramın özeti gibi, çocukların güzelliği işte :)

Ben de senin adını çok sevdim Uçamayanbalık! :)

Sevgiler.

Taurus dedi ki...

Harika bir anlatım olmuş:)
Bende hala bayramlık giyiyorum :) Ama artık çocuk değiliz eskisi gibi olmuyor.:)

Delibu! dedi ki...

Teşekkürler Taurus :)
Evet çocukluktaki gibi değil tabi ki, biz de yavaş yavaş anne babalarımız gibi çocukların sevinciyle yaşamaya başlayacağız bayramları.

Sevgiler.