12 Eylül 2011 Pazartesi

Bir Karpuz Masalı.

 Karpuz sevenler hep böyle tatlı mıdır ki?
 Ben bence karpuz sevenlerin en tatlısını buldum. Kardeşciğim bu sıralar herşeyin 'EN' ini bulma merakında, bana da bulaştı heralde :) Oyunlarda arkadaşına 'Bak şimdi bu dünyanın EN hızlı dönen salıncağı olsun.' gibisinden şeyle söylüyor. Bu parantezi kapatıp, en tatlı karpuzsevere dönelim.



'Poz ver hadi' deyince öylece bekleyen çocuk gördünüz mü hiç? :)




                                                      Mutlu kalın :)

Dipnot: Maşallah demeyi unutmayın sakın ola :)

11 yorum:

Deli Anne dedi ki...

maşallah.. pek tatlıymış bu karpuzsever:)

Delibu! dedi ki...

Deli Anne;
Pek tatlıdır ablası :)
Sev beni dercesine.

Lunarita dedi ki...

el ve ayaklara dayanamam çocuklarda. ^^

ne şeker ya, maaşallah! :)

luna.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Çok şiriiin :) Sevdim ben de karpuzseveri :))

đerkenαя dedi ki...

Maşallah :)

Delibu! dedi ki...

Luna;
Değil mi ya, eller ayaklar çook tatlı oluyor çocuklarda :)

Demet;
Sevilmeyecek gibi değil ki ablası :)

Derkenar;
:)

Sevgiler.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

pek şirin bi mim varrr :)

KelebekGibi dedi ki...

Maasallah denmezmi hic buna, cok tatli MAASALLAH :)

Delibu! dedi ki...

KelebekGibi;
Değil mi ama :)

Adsız dedi ki...

hahaha, kendi karpuz kadar zaten, karpuzu kucaklamaya çalışıyor. çok tatlı, maşallah :)

Delibu! dedi ki...

Dimi ama karpuz kadar gerçekten karpuz tadında da :)