14 Eylül 2011 Çarşamba

Şirinler/miş.

  Sevgili Loveorleavebruno beni mimlemiş. Mimler bazen stres olabiliyor benim için, bu da öyle olanlardan biri sanırım.
  Mim konusu: Hangi Şirinsin?
  
  Hangi şirinim ben de bilmiyorum aslında. Tüm kategorilerini de bilmiyorum desem yanlış olmaz heralde. Vikipediyi açıp baktım, hangi şirinler varmış diye ama orada çıkanlardan bir gözlüklü şirin bir de süslü şirine ucundan benziyorum diyebilirim.
   Şöyle bir durum var ki; gözlüklü şirine sadece gözlüklü olmamdan dolayı benziyorum, onun gibi çerçeveli bir gözlüğüm var :) Gevezelik konusunda benzediğim hiç söylenemez. Sevdiğim insanların yanında bazen çenem düşse de, çoğu zaman dinleyici olmayı sevenlerdenim.
   Süslü şirin dediysem, makyajdır, kaşına gözüne bakmadır hiç anlamam öyle şeylerden. Bu durumda pek de süslü olduğum söylenemez, ama kendi çapımda kıyafetlerime dikkat ederim, uyum severim.

   Bir de şirinleri 12 Kasım depremi günü izlemiştim en son, bu yüzden her şirinler dendiğinde aklıma deprem gelir. Bu da dipnot olsun.
  
    Ben bu mimi çok benimseyerek yapmadığım için kimseyi mimlemiyorum :)

   Haydi kalın sağlıcakla.

Büdüt: En keyifli mim seçiyorum bunu :)

Hiç yorum yok: