12 Eylül 2011 Pazartesi

Gecikmiş Doğum Günü.

Geçen sene de kutlamıştım, şimdi yine kutluyorum yavrucuklarımın doğum günüydü dün !
17 yıl önce 11 Eylül'de dünyayı şenlendirmişler, ikisi birlikte dünyaya gelerek :)
Sonra büyüdükçe kuzenlikten öte bir bağ oluşmuş aramızda, herşeylerim kategorisine dahil insanlardan ikisi onlar da!
 Fotoğraf çekerken modellerim, tişört boyarken destekçilerim, blog yazarken okuyanlarım, yorumlayanlarım her zevk aldığım şeyde yanımda hep onlar var.
 Bu yüzden iyi ki varlar! :)
 İyi ki doğmuşsunuz canlarım!

 Daha önce de söylemiştim, sevdiğim insanlara sadece maddi gücümle birşeyler almanın yanında el emeği bir şeyler yapmadan geçemiyorum. Bu onlara verdiğim değerin göstergesi sanki bana göre. Yine onlara özel bir şeyler olmalı, ve anlamlı olmalıydı. Birinin adı Sema'ydı, gökyüzünü bu yüzden severdi. Diğeri ise müzik dinlemeyi sevmesinin yanında adının Seda olması da ses figürüyle bir bağlantı içerisinde olmasına sebepti benim gözümde;



                                                        Sevgiyle kalasınız.

5 yorum:

Tuten dedi ki...

Pek bir güzelmiş elinize sağlık.

theice-creamparlour dedi ki...

çok şekerler yaa :D

Delibu! dedi ki...

tutenc;
Teşekkür ediyorum :)

theice-creamparlour;
Sağolasın :) Daha şekerleri senin olsun inşallah.

Sevgiler.

Sinejan dedi ki...

Merhaba, el emeği olan her şeyi çok sever saygı duyarım. Bende bir şeker bile hediye ederken özel bir şeyler yapmaya çalışırım...
Bu keçe işlemelerine gelinimiz sayesinde merak saldım, o yapıyor ama vakit bulamadığım için henüz el atmadım, yaptığın güzellikleri görünce aşka geldim, sanırım buna ihtiyacım vardı :)
Hepsi çok hoş, emeğine sağlık...

Delibu! dedi ki...

Sinejan;
A öyle mi, teşvik edebildiysem ne mutlu :)
Teşekkür ediyorum.

Sevgiler.