12 Eylül 2011 Pazartesi

Kardeş Hediyesi.

  Kardeşimi tanımayan kalmadı heralde. Gülmeme sebep insancık. Tabi ki arada bir deli eder beni o ayrı. Bazen lafları şaşırtır, bazen çocukluğunu gösterir. Ama beni iyi tanıyanlardan biridir o :) 'Abla sen bunu beğenmezsin kesin.' ya da 'Aaa abla bak tam senin istediğin gibi.' demeyi de unutmaz.
  Doğum günüm geçti biliyorsunuz. Kardeşciğim de pazardan ablacığına bayram harçlıklarından kullanıp antika tarzda bir oyuncak araba almış. E demiştim ben benim sevdiğim şeyleri bilir diye :)





Bebeğiyle de fotoğrafını çekmezsek olmazdı değil mi ama?


                                                     Hoşça bakın zatınıza :)

9 yorum:

Zeynep dedi ki...

Hiiiii! :))
Çok afilli bir araban vaaaar :)
Nasıl görkemli duruyor öyle :))
Kardeş çok sevimli olduğu gibi çokta inceymiş baksana, ablasına arabalar alırmış :))
Eee ne zaman geziyoruz yeni arabanla? :)

đerkenαя dedi ki...

Bence bu çok şiriin :)

dedi ki...

kardeşler ablalarını bilirler :)) çok hoşmuş arabanız güle güle oynayın :))))

theice-creamparlour dedi ki...

çok güzel bir hediye gercekten dogum günün kutlu olsun :D

Delibu! dedi ki...

Zeynep;
Ama öyle dalga geçiyor gibi olmaz Zeynep'cim :) Ben de kendime oyuncak arabalar aldığım için bu çok önemli bir hediye. Atla gel gezelim :)

Derkenar;
Bence de çok şirin, kardeş kadar :)

La;
Gerçekten bilirlermiş.
Teşekkür ediyorum, oynadığım gibi odamı da güzelleştirecek :)

Theise-creamparlour;
Bence de çok güzel ki :)
Sağolun.

Sevgiler.

Zeynep dedi ki...

Bir kere ne olursa olsun kardeşten gelen her hediye önemlidir değerlidir, buna dalga geçmem ki, ayrıca araba sevdanı da biliyoruz artık :)

Delibu! dedi ki...

Dalga geçmeyeceğini biliyorum tabi ki Zeynep'cim :) Şaka yapıyorum ki.
Öperim.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Ooo ne güzel arabaymış bu :) Zevkli seçim, zevkli kardeş ;)

Delibu! dedi ki...

Demetoloji;
Evet pek zevkli kardeşim :) Ablası ona mı çekmiş ne :P