6 Eylül 2011 Salı

Fotoğraf Sevdası Diyorlar Buna.

  Fotoğraf çekme tutkusu..
  Son zamanlarda pek rastlanır bir durum öyle değil mi? Hem de en profesyonelinden(!), çekimler değil makinalar yanlış anlamayın :) Yok canım kimseye laf atmıyorum, çok profesyonel çekimler de var artık.
   Ben ise;
   Amatör fotoğrafsever.
   Cep telefpnumla çektiğim fotoğraflara bakan insanların, 'Sen bir makina al yaa.' deyişiyle güvenim gelmişti. Teknik anlamda hiç bir bilgimin olmamasının yanında, fotoğrafçılıkla ilgili bir şeyler okumuşluğum falan da yoktu. 'İçgüdüsel mi nedir?' desem, çok mu ukala olurum ki. Geçen sene doğum günümde bir fotoğraf makinamın olmasıyla, e biraz teknik bir şeyler öğreneyim artık dedim. Bir kaç okuma, bir kaç arkadaş yardımı, az bir bilgim var şuan. Bu arada makinam da süpersonik olanlardan değil- FujiFilm S1700-. Bu kadar basitlikten sonra, kendimi 'fotoğrafçı/photographer' olarak adlandır(a)mıyorum tabi ki :)
  Benimki sadece 'Fotoğraf Sevdası'.

  Uzun zamandır, kendime yapmak istediğim tişörtü yaptım sonunda. İlk kabaran kumaş boyası denememi de yapmış bulunmaktayım. Farklı duruyor, ama üstünden ütüleyemiyorum, bazı yerleri kırık gibi duruyor falan çok cesaret edemem bundan sonra heralde. Kendime yaptığım için gözden çıkarmıştım tişörtü :)
 
Ortaya bu çıktı:







Sevgiyle kalasınız :)
 

19 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Esselam..

Sana şunu söyleyeceğim, fotoğraf çekmek sana yakışıyor ve seni mutlu ediyor. Hiç bırakma, bizler de bu ekranın ardından görelim şirin çalışmalarını :)

İyi ki fotoğraflar/fotığrafçılar var.. başka bakış açılarından bakmamızı sağlayan..

Öperim.

Delibu! dedi ki...

Zeynep;
Teşekkür ediyorum Zeynep'cim :)
Ortak bir noktada birleşmek güzel.

Derkenar;
Çok zarifsin, ne diyeceğimi şaşırdım :)
Yakıştığını duymak mutlu ediyor beni. Fotoğraf çekmenin beni mutlu ettiği konusunda çok haklısın!
Başka bir bakış açısı katmak anlamlandırıyor hayatı.

İçten muhabbetle.

Adsız dedi ki...

ay çok şirin bu yaa :) bayıldım

Ezginin Günlüğü dedi ki...

Çook güzel olmuş :) Güle güle giyinn !

www.esraezgiyaman.blogspot.com

Unknown dedi ki...

fotoğraf konusunda bi bakıma haklısın ama eskiden çekilen fotoğrafları düşününce hele ki düğün,dernekte :) herkesin eline bir makine veresim geliyor..şu anda millet olarak ilk defa bir mesleği sanatsal açıdan görebiliyoruz,önemsiyoruz..

bende amatör olanlardanım ve bu tişörtü pek bi sevdim..

sevgiler..

Delibu! dedi ki...

Dejavu;
Teşekkürler :)

Ezginin Günlüğü;
Çok teşekkür ederim, sağolasınız :)

Gul/İnn;
Evet güzel bir şey tabi ki.
Sağolasınız :)

Sevgiler.

Sevdiye dedi ki...

Cep telefonu ile çekerken herkes fot.mak.al demiş ya hani,Ben'de artık bir SLR Mak.al diyorum :)
Kursa giderken eğitmenlere sormuştum prof.mak.alayımmı diye,onlarda bu iş amatör bir ruh ve görebilme yetisi ve kompozisyondur...dediler
Şimdi o tişörte böyle güzel bir kompozisyon uygulayan Fotoğraf Sevdalısı,elindeki basit imkanlarla onları gayet güzel fotoğraflarrr :)) Sevgiler,selamlar

cafenoHut dedi ki...

1- T-shirt harika olmuş, bence bunun üstüne düş, şu kabaran boya olayı ne hiç bir fikrim yok ama araştıracağım... Yığınla şey yapılabilir bu tarz...
2- Ben de makinayı alalı hemen hemen 4-4,5 ay oluyor teknik hiiiç birşey bilmiyorum, illa adlandırmak da gerekmez dediğin gibi, sadece kendimi kaybedercesine fotoğraf çekiyorum ve zevkten ölüyorum...
ben de bir sevdalıyım kısacası:)

Anci dedi ki...

Çok tatliymış

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

çok orijinal olmuş.çook sevdim:)maşallah kızımıza:)

serrose dedi ki...

bir usuru makineli bir amatorum ben :) hatta boyle cemkiren bir yorum bile geldi bana :)
Kameralari beni mutlu ettikleri icin aldim ne fotografciyim ne de boyle bir iddiam var zaten fotografi makine cekmiyor sensin onemli olan ;)
fotograflarini seviyorum
tisort cok guzel
iyi gunlerde giy

hayalci dedi ki...

Ah bende doğumgünümde bi d90 aldırabilsem :)

Tişört harika olmuş,güle güle giy :)

Delibu! dedi ki...

Sedo kız;
Tavsiyeni dikkate alacağım Sedo:)
ayrıca çok güzel iltifatlar onlar!

CafeNohut;
1. Teşekkür ediyorum Nohut,üstüne düşmeye çalışıyorum bakalım :) Sen bir sürü şey yapılabilir diyorsan yapılır, senin yaptıkların çok hoş çünkü!
2. Senin fotoğraflarını zevkle izliyorum ben de :) açın çok güzel.

Anci;
Sen de tatlısın.

KumbaramdakiKelimeler;
Ay şımartmayın beni efendim, teşekkür ediyorum.

Serrose;
Aynen öyle önemli olan hayata o pencereden bakıp, hayatı eğlenceli hale getirmek :)
Ben de senin yorumunu sevdim! Çook teşekkür ediyorum.

Medanşeri;
Teşekkürler, beni aşka getiriyorsunuz :)
İnşAllah.

Hayalci;
Teşekkür ediyorum, sağolasın :)

Sevgilerrr.

pelinpembesi dedi ki...

seviyormuyuz fotoğraf çekmeyi, tamam bitti..tişörtünde çok güzel , gerisi önemli değil...

Delibu! dedi ki...

Evet haklısın Buket :) Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

namnamnam

yazarken aklımdan geçtin de :))

http://cafeyasam.blogspot.com/2011/09/yasak-myms-ozlemek.html

Demet / Demetoloji dedi ki...

Bu t-shirt' ü ne kadar çok beğendiğimi Facebook' da da dile getirmiştim. Ve dediğim gibi yazıyı biraz önce yazdım Eda' cım ;)

Taze taze: http://www.demetoloji.com/2011/09/11/fotograf-makineli-t-shirt-arayanlara/

biyasimadahagirdim dedi ki...

I ♥ this :)

Delibu! dedi ki...

biryaşimadahagirdim;
Sevindim :)