14 Eylül 2011 Çarşamba

Mimler Çokmuş.

 İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;


 Öncesinde bloglar dikkatimi çekse de, ilk defa uzun süre sayfayı kapatmadan okuduğum blog olmuştu kenardaki notlar. Zaten var olan blog açma isteğimi daha da artırmış, bir kaç gün sonrasında blog açmıştım. Hala keyifle okurum blogunu :) Bazen sorgulatır, bazen güldürür, bazen eğlendirir, bazen bilgilendirir, kısacası çok şey katar bana.

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz Bloggerlar;


 İtiraf etmek gerekirse, blogu ilk açtığım zamanlar -birilerine bir şeyler anlattığımı düşündüğüm, ama aslında kimsenin beni okumadığı, '0 yorum'la tekrar yazmak için aşka geldiğim zamanlar oluyor bunlar-  yazılarında buradan çok sevdiğim insanlarla tanıştım diyen bloggerları anlayamıyordum, ve öyle olacağımı da düşünmüyordum. Fakat artık bazen bir sorum olduğunda hemen gerçek hayatta tanıdıklarımdan önce sorabileceğim birileri oluyor bazen, ya da bazen 'İyi ki blogum var, böyle tatlı insanlarla tanıştım!' diyebileceğim durumlar oluyor. Fazla uzattım biliyorum, tüm bunlar 'Yüz yüze görüştüğüm hiç bir blogger yok daha.' demek için değildi tabi ki, ama öyle :) Şöyle bir durum var ki; görüşmeyi çok istediğim biraz daha yakından tanıyıp blog dışında görüştüğüm bloggerlar var; mesela DerkenarZeynepMavi kuşDemetTaze kahveSaliha :)


Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldızlar kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Bloggerlar;


  Böyle bir blogger hiç olmadı ki.

Kendinize yakın bulduğunuz Bloggerlar;


  Gün geçtikçe arttığını hissediyorum bu kategorideki blogların, öyle güzel, öyle içten bloglar var ki; gördğümde neden daha önce keşfetmemişim ki diyorum bazen :)

 - Başta Demet geliyor :) Kendisine de hep söylerim, ortak çok noktamızın olduğunu hissediyorum bazen. Hobi alanlarımız uyuşuyor mesela. Yazıları çook uzun olsa bile okuduğum nadir bloglardan biri olması da, yakınlığının göstergesi diye düşünüyorum.
 - Derkenar(kenardaki notlar blogunun sahibesi)'ın başta söylediğim gibi ayrı bir yeri var, ayrıca fikir olarak da yakın bulurum kendisini :)
 - Zeynep var mesela, kendisinin samimiyeti yanında yazılarında samimiyet hissettiğim :)
 - Saliha'yı unutmamak lazım, çoğu yazısını okurken 'Evet yaa ben de böyle düşünüyorum.' diyor olmam ne kadar yakın hissettiğimi açıklamak için yeterli sanıyorum :)
 - Bu yazıyı yazmama vesile olan Luna da yakın hissettiklerim arasındakilerden :) Yakın hissetmek sadece aynı şekilde düşünmek anlamına gelmiyor bana göre, samimi buluyorsam da yakındır bana, öylese Luna!
 - Kahve Bahane'nin de bende ayrı bir yeri var, blogumu okumak için hiç durmadığı kadar bilgisayar başında durduğunu söylemişti bana, ve çok mutlu etmişti beni. Dost kahvesi tadında!
 - Annetırtılkelebekkız yeni keşfettiğim bir blog olmasına rağmen, bu kategoride bence :)
 - Ne eserse yazıyorum ise zaten yakınımda olan biri :)

Moda blogları arasında en sevdiğiniz Blogger;


  Her yazısı modayla ilgili olan, ünlülerden falan bahseden moda bloglarını çok sevmiyorum. Ama kendi tarzını paylaşan marbling of the world ve LaVieEnRose 'u takip etmeyi seviyorum.

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz Bloggerlar;


 İlk önce özellikle fotoğraflarıyla keyiflendiğim bloggerlardan bahsetmek istiyorum.
Cafe Nohut başı çekiyor dersem diğerleri alınır mı ki? Alınmayın ama, içimi açan fotoğraflarına bayılıyorum onun :)
Seyhan, azar azar fotoğraf koysa da seviyorum onun fotoğraflarını.
Zeynepin evi, düğün fotoğrafçılığı da yapan Zeynep'in fotoğrafları da bazen hüznü, bazen mutluluğu, bazen umutu hatırlatıyor.
Edabellaa kendini fotoğraflarla anlattığını söyleyen Edabellaa'nın farklı bir havası var adlandıramadığım :)

 Okurken keyif aldığım bloglar da oldukça fazla en başta gelenleri söylüyorum:
Yolun Neresindeyim, Japon eşiyle birlikte Japonya'daki hayatını okumak çok keyifli :)
Deli Anne; deli olmasıyla olan ortak noktamızın yanında anneliğini, ve daha bir çok konudaki fikirlerini okumayı seviyorum.
Bir Güzel ÇiftOkuyan KediŞu Bu O da diğer keyif aldıklarım :)

Adı geçen herkes mimleniyormuş, anlaşılan o ki mimlenen bir sürü kişi var.

 Farkındayım en uzun yazılarımdan oldu bu. Aslında yapmayı istediğim bir sürlü adım atamadığım bir şeyi yapmama vesile oldu Luna :) Uzun zamandır, ayın blogu tarzında bir şey yapıp sevdiğim blogları paylaşmayı istiyordum (hala da yapabilirim belli olmaz da) hepsini bir postta toplamak da fena olmadı değil hani :)

 Hoşça bakın zatınıza! :)


16 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

böyle şeker bi yazıda ismimizin geçmesi çok güzel...yine keyifle okudum,mim imi aldım ve şimdilik kaçıyorum :)

Delibu! dedi ki...

Bir güzel çift;
Böyle güzel bir yorum almak da çok güzel :)
Ben de mimi okumayı heyecanla bekliyorum.

Sevgiler.

Delibu! dedi ki...

Zeynep;
Seni mutlu etmek beni de çok sevindirdi :)

Sevgiler.

theice-creamparlour dedi ki...

çok güzel bir mim olmus :)

Delibu! dedi ki...

Theice-creamparlour;
Çok severek ve içten yazdığımdan olsa gerek :)

Sevgiler.

Zeynep dedi ki...

Mutlu mahcup beeen :)
Çok teşekkür ederiiiiim, adımı görünce kalbim küt-küt oldu :)

Biz yüz-yüze görüşmedik henüz ama bir çok adım attık, sıra o aşamaya geldi artık ve ayrıca sen şehrime ayak basacaksın böylece o yüz-yüze görüşme olayını gerçekleştirmiş olacağız değil miiiii? :)
Evet-eveeet :)

Samimiyetimi sana hissettirmiş olmama sevindiiim, zaten bende senin sıcaklığını samimiyetini hissedip yapıştım yakana ve bırakmayı da pek düşünmüyorum :)
Tekrar teşekkürler, mutlu ettin beni, çok hemde :)

Delibu! dedi ki...

Evet evet bence o gün gelecek :) İnşAllah dersek ve inanırsak olur bence neden olmasın!

Ah mahcup oluyorum ben de!
Samimi samimi kalaım hep inşAllah :)

Ne demek diyorum ben de, içimden gelenler bunlar.

Sevgiyle kal.

đerkenαя dedi ki...

Esselamu aleykum..

Canım ben ne diyeceğimi bilmiyorum, çok mutlu oldum... Teşekkür ederim. Bende seni kendime yakın buluyorum, hayata bakış açısını seviyor ve takdir ediyorum. Senin yazılarını okuyunca böyle gençler daha çok olsa diyorum, etrafına da sirayet ettirse.. :)

Cezakellahu hayran,
Muhabbet daimi..

Delibu! dedi ki...

Aleyküm selam Derkenar'ım,

Mutlu edebilmek güzel şey.. İltifat ediyorsun, O'nun rızasını kazanabilmek tek derdim, inşAllah!

Muhabbetle.

serrose dedi ki...

tesekkur ederim :)

Zeynebi dedi ki...

Teşekkür ettim benide bu kadar güzel bloğun arasına dahil ettiğin için.Dost meclislerinde kahve yudumlayıp sohbet etme duasıyla..O'na emanetsin:))

Delibu! dedi ki...

Serrose;
Rica ederim :)

Zeynebi;
Amin amin :) Ne demek.

Sevgiler.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Burada bana da yer verilmiş, görmüştüm mobil takılırken, çok mutlu olmuştum ama mesai içerisinde teşekkür edememiştim. Yeri gelmişken ve tekrar atlamadan, çok teşekkür ederim Eda' cığım *-*

Delibu! dedi ki...

Demet;
Ne demek Demet'ciğim :) Her zaman birbirimizin aklında oluruz inşAllah.

Öpüyorum.

hayalieren dedi ki...

Sanırım 3 koca gündür bloğunuzu okuyorum :) sevdim sizi... matematiğinizi kıskandım. kendi yaptığım tişörtlerden tekrar yapmak istedim ama sizinkileri daha çok beğendim :) keçe yapabilir miyim dedim...annenizi merak ettim... ve bu okuduğum yazıdan sonra da cümlelerim döküldü...hep paylaşın olur mu ?

eğer tanışmak istersen
www.hayalieren.com

daha yeni sayılır :)

Delibu! dedi ki...

Sweety Ant;
Böyle güzel dönüşler karşısında ne diyeceğimi bilememenin mahcubiyetini yaşıyorum.
Paylaşmanın bu yönünü seviyorum işte, ortak bir yerlerde buluşabilmek ne hoş :)
Ben de her daim beklerim inşAllah.

Sevgiler.
Ziyarete geleceğim ^^