14 Eylül 2011 Çarşamba

Şimdi Vefa Vaktidir! -2-

  Ankara'ya yolculuk mevsimi gelmiş.
  Sebebi Ankara'ya olan özlemim değil biliyorsunuz ki Yahya Kemal amcamıza katılanlardanım.
  Sebebi içinde sevdiğim/özlediğim insanları barındırması.
  Geçen sene gitmeden yazmıştım, yine bana yolculuk gözüktü. İstanbul'a gitmeden bir Ankara yolculuğu yapmalı, İstanbul'un kıymetini anlamaya sebep desem Ankaraseverlere haksızlık etmem bence :) Sevenlere bir lafım yok ki.
  Ben şimdi bu kadar konuşuyorum ya Ankara hakkında, tayin mayin işleri geldiğinde tekrar görüşürüz :) Belki o zaman 'Fena değil canım Ankara da, büyükşehir sonuçta.' falan derim haberiniz ola :)
  Neyse konumuz 'Ankara' mı, 'vefa' mı her seferinde karıştırıyorum ben de ya hu, uyarsanıza beni!

   Vefa dedik de, Vefa/sızım!
   İtiraf etmesi zor. Ama öyle.. Vefa mevsimlerim var sanki. O mevsimlerde vefasızlığımı hatırlayıp, 'vefa vakti şimdi!' dediğim.
   Bazen kendi hayatıma fazla dalıyorum. Dertlere, sıkıntılara, kendimi kendime getirmekle geçiyor vakitlerim.
   Şimdi tatilde böyle güle oynaya yazıyorum, oh ne ala :) Siz beni bir de okul başlayınca görün! A pardon göremiyorsunuz ki, bloga da vefasızlık yapıyorum/her değer verdiğime de yaptığım gibi!
  
  Şimdi bana bu sene böyle olmaması için dua eder misiniz?
  Bence edersiniz :)
  Ben de size duayla kalın derim.

  Bana yarın yolculuk var!

9 yorum:

funda dedi ki...

ahh ankaram güzel ankaram. havası suyu herşeyi bambaşka. herşeyden önemlisi sevdiklerim orda..

Delibu! dedi ki...

Funda;
Şehri anlamlandıran sevdiklerinin varlığı oluyor değil mi? :)
Seviyorsan ne güzel.

Sevgiler.

funda dedi ki...

kesinlikle sevdiklerinle güzel yaşadığın yer ;)

đerkenαя dedi ki...

Ankara'ya selamlar, selametle gidesin :)

Gitmedim ama Yılmaz Erdoğan'ın Ankara şiirinden ötürü bir sempatim vardır o şehre..

Muhabbetle :)

Delibu! dedi ki...

Aleyküm selam :)
Sağolasın.

Evet o şiiri dinlediğimde ben de garip oluyorum, geçen seneki yazımdabahsetmiştim zaten :)

Sevgiyle.

Porti dedi ki...

Ankaraya 3-4 defa gittim
Başta yazılarımda da yazdım-oldukça- soğuk buldum
Ama durdukça özledim
Beni çekiyor nedense
kayseriye daha çok gitmişliğim vardır ama orayı hiç özlemiyorum
Hatta pazartesi bende Ankaradayım inşallah :)

Delibu! dedi ki...

Şehirlerin anlamı değişebiliyor insanda zamanla :) Öyle olmuş demek ki.
Hayırlı yolculuklar o halde.

Sevgiler.

Tazekahve dedi ki...

Ankarayı çok sevmiştim ben de , güle güle git canımcım.vefa konusunda çoğu kimse aynı ama bunu da dert etme kendine fazla derim ben :) sevgiler :)

Delibu! dedi ki...

Tazekahve;
Sağolasın canım, döndüm bile :)
Vefa konusunda kendimce olması gerekenler var, onları yapmaya çalışacağım.

Sevgiler.