25 Aralık 2010 Cumartesi

Başlıyorum, Öyleyse Mutluyum!

        Başlangıca dair herşeyi seviyorum! Bu ne demek şimdi?
        Düşünüyorum da; hayatımızda bitişler ve sonrasındaki başlangıçlar olmasaydı, hayat ne yavan, ne sıkıcı ve ne yorucu olurdu diyorum.Aynı işle, durumla belki de kısmen insanla, aynı şekilde uğraşmaya sebat etmek zor iş.
        Okul hayatımız bir başlayıp belirli aralıklarla hep aynı şekilde ve çevrede devam etseydi, ya da ay, yıl gibi kavramlar olmayıp zaman yenilenmeden akıp gitseydi, yaşadığın yer değiştirilmeseydi vs. (tuhaf geliyor insana) ama  olabilirdi, iyi  ki değil! :) Şükür sebebi! Elhamdülillah :)
        Her dönemin başında olan cıvıl cıvıl 'mutluluk ve umudumun' dönemin sonuna doğru son demlerini yaşayıp, hatta tüketmesine ramak kaldığını hissettiğimde anladım başlangıçlara olan sevgimi. [ Bu her zaman olmayan umut anlarında ne kadar 'şükür' gerekiyorsa, şuan benim yaşadığım gibi umudun son demlerinde de 'sabır' gerekiyor, zor olan bu 'sabrı koruma' evresini tamamladığımda herşeyin yenileceğine O'nun izniyle emin olabilmek güzel duygu. ]
       Başlangıçlar diyordum, ve sonrasında yeni şeyler.. 
       'Tebdil-i mekanda rahatlık vardır.' derler ya, her odamın şeklini değiştirdiğimde bu rahatlığı hissediyorum hakikaten. Hayatıma kattığım ya da çıkardığım ya da farklılaştırdığım en ufak bir şeyle deli gibi mutlu olabilirim, ben buna DD( değişiklik delisi) teşhisini koydum, siz ne dersiniz bilmem.
         Eveet, yakınlarda YENİ bir yıla başlayacağız :) Eski takvimi atıp, yeni bir takvime bakacak olmak duygusunun verdiği mutlulukla yaşıyorum şu sıralar. Aklıma ne geldi, hadi tahmin et bakalım? Tabi ki Sertab Erener'in 'yeni bir 'Kendime yeni bir ben lazım' şarkısı  :)
        
          Yeni'likler hiç eksik olmasın hayatımızdan inşallah, iyi ki başlangıçlar var! =)
 

7 yorum:

Filiz dedi ki...

yeni başlangıçlar beni de hep heyecanlandırır:)yeni yıl hayırlara vesile olur inşallah..
blogunuzu takibe aldım,bana da beklerim..
filizinevi.blogspot

Delibu! dedi ki...

Amin inşallah :)
Ben de sizin blogunuzun takibindeyim,'yeni' paylaşımlarda buluşmak dileğiyle, hoşça kalın.

leyya dedi ki...

canım çok teşekkürler güzel yorumun ve güzel dileklerin için.amin diyorum:)selamlar.

hobivakti dedi ki...

HEr bitiş, yeni bir başlangıçtır.

Her yeni başlangıcın seni mutlu etmesi, hüzünlendiren, üzen şeylerinde sonlanması dileği ile...

Delibu! dedi ki...

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)
Hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

Başlangıçlara ben de bayılıyorum. Her yeni senenin, dönemin başı bozulan eskiyen herşeyi sıfırlama imkanı veriyor insana. O yüzden her yılbaşı öncesi eski başarısızlıklara sünger çeker yeni kararlar alırım :)

Delibu! dedi ki...

Evet Derya Hanım bunu başarabilmek güzel bir durum :)
Yeni yıl güzel başalangıçlara vesile olur inşallah.