21 Aralık 2010 Salı

Şimdi Veda Vaktidir.

  Evde bir hüzün havası hakim. Kardeşcim gidiyor, hem de ilk defa gidiyor kolay mı? Bu hüznü yaşatan hep ben oldum şimdiye kadar, artık benimkine alışmıştık da, bu birazcık daha zor olcak sanırım, ikimiz birden gideceğiz. Biraz nostalji yapayım dedim, kardeşimle eski günleri hatırlayınca ne kadar çok kavga ederdik diye düşünmeden edemiyorum :) ama öyleydi.. O zamanlar bir gün gelecek bu küçük yaramaz büyüyecek de üniversiteye gidecek aklımın ucundan geçmezdi heralde. İtiraf ediyorum ilk senesinde kazanamayacağını bile düşünüyordum o zamanlardan, ama o bizi şaşırttı ve güzel de bir yere gidiyor :) Kardeşceğizim, kutluyorum seni! Hadi yolun açık ola..
   Bursa’ya gidiyoruz yarın inşallah yerleştirmeye. Bursa da güzel şehir vesselam! Seviyorum birkaç gitme fırsatım olmasına rağmen. Yaşanılası yer diye düşünüyorum doğrusu. Havasında bir güzellik var diyorum da bazıları gülüyor :) Neyse bir daha gidip görelim bakalım. 

  Hayırlı yolculuklar bana, 'hoşça'kalın.

Hiç yorum yok: