21 Aralık 2010 Salı

***Herşeylerim Dedikleriniz

  Siz kime ‘herşeyim’ dersiniz? Ben ‘ailem‘e derim sadece ve ailem dahilinde görebildiğim birkaç kişiye. Kişin hayatında ailenin etkisinin çok önemli bir sıralamada yer aldığını düşünenlerdenim. Bazıları bu konuda bana katılmasa da be ısrarla çok önemli olduğunu savunmaya devam edeceğim. Gördüklerim ve bildiklerim de bunu bana kanıtlar derecede. Bu tabi ki aile düzeni bozuk olan kişi tamamen bozuk bir insan ya da ailesi mükemmel biri tamamen hatasız bir insan olacak anlamına gelmiyor, olamaz da zaten. İnsanın yaşamını, kişiliğini etkileyen bir çok faktör var ama bazen şunu hissediyorum: O an etrafındakiler ne derse desin, ne yaparsa yapsın sen onun ailende kabullenmediysen onlara karşı bir sorumluluktan ötürü vicdan azabı duyabiliyorsun, ve sadece ‘herşeylerim’ bunu istemez deyip vazgeçebiliyorsun. Bu hep böyle olup tüm kötülüklerden korunuyorsun da değil tabi, insanın kendi kurallarını da oturtması lazım o ayrı birşey. Ama aile bağları kuvvetli olmayan kişilerin de daha düşünmeden hareket ettiğini gördüğümü söylemeden edemeyeceğim. Velhasılı kelam, benim ailem bana göre tabi ki en güzeli <3 Onların sevgisi tüm kötülüklerden korur beni belki ama sınırımız tabi ki kendimizin bazı şeyleri düşünerek çizdiği sınırlar olmalı.
   Ailenizin sevgisine layık olasınız :)

3 yorum:

ygc dedi ki...

gittikçe kendini geliştirmişsin ve satırlarının aralarına kadrajına yansıyanlarıda eklemişsin :)
sade yazı, içinde barındırdığı kelamların değeri ile değerli olsa da satırlar arasına koyulan görsellikler yazılara daha bi şirincelik katıyor. Huzur sokağının şirin bir köşesinden sokak sahibine selam.

Haşiye: En başlarda yadırgamasamda zaman geçip adını huzur koyduğum sokağın resmi adının "deliibu" olması düşündürmedi değil. Sonrasında ise sahibi elbet bir nedenle demiş olmalı diye hüsnü zan ettim.

Delibu! dedi ki...

Öyle mi dersin? Gelişmek güzel şey, 2 günü birbirine denk olmayanlardan olmak falan. :)

Etrafımdan söylediklerime, yaptıklarımıa 'deli bu ya' tepkisini duymam ismime ilham kaynağı olmuştu.

ygc dedi ki...

öyle diyorum elbet. hatta bir adım daha ileri gidiyorum ve geçmişten bugüne yaptığın paylaşım tarzının (gerek üslup olarak gerek biçim olarak ) gelişerek değişmesinin temel sebebini biliyorum yani tahmin edebiliyorum :)


Dipdiri Not: Kendimi çok bilmiş hissettim. Hafizanallah.