19 Aralık 2010 Pazar

Ramazan Notları -1-

  Bir Ramazan daha geldi yine, hoşgeldi! Geldi de geçiyor bile, 7 gününü geride bıraktık.. Havalar sıcak, günler uzun oruç tutmak zor derken aklıma sadece midemize değil tüm azalarımıza oruç tutturmamız gerektiği geldi ve bunun daha da zor olduğuna kanaat getirdim..annem hep der kardeşime :’yavrum sadece ağzına oruç tutturma, şunu yap bunu yap’ diye de, öyle duyduğunda insan pek idrak edemiyor :) annem herşeyde çok fazla konuştuğu için mi nedendir bilmiyorum, bazen söylediklerinin tesirini göremiyorum. Nerden nereye atladım, velhasılı kelam orucu tüm azalara tutturmalı diyordum.. işte bunu düşününce her Ramazan sonrası sendromunda olduğu gibi, ‘ah bu Ramazanda da sunları yapamadım, değerlendiremedim’ dememek için birşeyler yapmalı diye düşünüyorum :) bir düşünelim bakalım, en verimli şekilde nasıl değerlendirebiliriz..?

Hiç yorum yok: