24 Aralık 2010 Cuma

Güçsüzüm, Gücümsün!

    "Bir Sen duydun beni Ey Rabb'im!
     Sırrımı bir Sen bildin!
     Kendimi lüzumsuz hissederken seccadenin üzerinde, dudağım anlamına yetişemediğim kelimeler için oynarken,
     Sen beni söylediğimden fazlasıyla duydun,
     Söyleyemediğimi de, dile getiremediğimi de bildin!
     Ruhumu alıp uzaklara gittiğim halde, bir bedenimi bıraktığım halde huzurunda
     Kovmadın beni, yakınlığında tuttun.." -Senai Demirci/Kıl Beni Ey Namaz-

     Şimdi, yalvarıyorum Sana Rabb'im; yakınından uzağa adım atacak gücü al benden! Her daim, Sana atılacak adımlar için güç ver bana, güç ver ki Senin verdiğin güç olmadan, ben güçsüz ,aciz bir kulum karşında, güç ver ki sadece Senin verdiğin güce muhatacım ben..
     Verdiğin güçle hep hayra atılan adımları takip edebilmek duasıyla..
     Verdiğin güçle Hal'imiz Cuma ola, Hal'imiz hayır ola inşallah.

4 yorum:

Siyah elma dedi ki...

Yürekten amin, çok güzel dualar dilekler bunlar.
O'nun katında kabul olur inşaAllah...

Delibu! dedi ki...

Amin, inşallah diyoruz her halukarda :)

GüLüm'Se dedi ki...

Bu güzel duaya içten bir amin diyorum
Selametle, saygilar..

Bizi en iyi bilen Sensin Yaradanimiz..
Rabbim!Ben senin bana indireceğin hayra
öylesine muhtacım ki…’(Kasas / 24)

Delibu! dedi ki...

Hepimizin dualarına amin Gülüm'se :)
Gücümüz o, hep O olur inşallah.